اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

انشعابات غیر‌مجاز آب در شادگان جمع‌آوری شود

فرماندار شهرستان شادگان نسبت بر جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب در این شهرستان تاکید کرد.

انشعابات غیر‌مجاز آب در شادگان جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عصر امروز جلسه کارگروه مدیریت آب شرب شهرستان به ریاست بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان و با حضور تمام دستگاه‌های متولی با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات تامین آب در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت کیفی و کمی آب شرب روستایی، بر ضرورت تامین مخازن آب در روستاها تاکید نمود و اظهار داشت: در روزهای گرم فصل تابستان، شهروندان و روستائیان عزیز با رعایت الگوی صرفه جویی در مقابل مصرف روبه افزایش آب توجه بیشتری به سرانه مصرف آب داشته باشند.

بهروز فرج‌الهی در ادامه جلسه خواستار بازسازی دستگاه کلر‌زنی و تصفیه‌خانه شرکت آب حیات برای ارتقاء کیفی آب شرب در این شهرستان شد و افزود: کلر‌زنی آب شرب در سطح شهرها و روستاهای تابعه باید بصورت منظم و مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر جمع‌آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیر‌مجاز اظهار کرد: جمع‌آوری انشعابات غیر‌مجاز در سطح شهرستان با همکاری آبفای شهری، آبفای روستایی و آب‌رسانی دارخوین مثل همیشه با حساسیت بیشتری در حال انجام است و باید بصورت مستمر و با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در این جلسه مقرر شد برای قرائت صحیح کنتورها و همچنین دقت بیشتر در آب‌گیری و آب‌دهی توسط اداره آبفا روستایی و مجری طرح روستایی آموزش‌های لازم به اپراتورها داده شود.

انتهای پیام/72018/گ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول