اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 سال گذشته انجام شد

برگزاری 50 برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر

رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری بیش از 50 برنامه توسط این نهاد در طول سه سال گذشته در ملایر خبر داد.

برگزاری 50 برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر

حجت‌الاسلام مهدی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به 12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این شورا در سال 59 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این شورا یکی از کهن‌ترین و باسابقه‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افزود: برنامه‌ریزی و سازماندهی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی از جمله برگزاری مراسم دوازدهم فروردین، چهاردهم و پانزدهم خردادماه، هفتم تیر، هشتم شهریور، سیزدهم آبان، نهم دی، روز جهانی قدس، دوازدهم و بیست و دوم بهمن و هفته زن و ... از جمله برنامه‌های این شورا در کشور است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن اگر مناسبت خاصی به وجود آید که قرار بر برگزاری راهپیمایی باشد این شورا به عنوان نهاد هماهنگ‌کننده در برگزاری این مراسم‌ها زمینه‌سازی حضور حداکثری و عمق بخشیدن به پیام مراسم و ارائه الگوهای مناسب را برعهده دارد.

بیات گفت: در حال حاضر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فقط در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های استان تهران و شهرستان ویژه شاهرود دارای دفتر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان ملایر افزود: با پیگیری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت ملایر، شورای دفتر شورای تبلیغات اسلامی ملایر از سال 1392 فعالیت خود را با مجوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شروع کرده است.

رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: این شورا در ملایر با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای عضو، در طول این سه سال بیش از 50 مراسم را برگزار کرده است.

انتهای پیام/89013/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول