اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر تأکید کرد

بی‌توجهی به آموزش فرهنگ شهروندی در بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: تاکنون در زمینه آموزش فرهنگ شهروندی اقدامی در این استان صورت نگرفته است.

بی‌توجهی به آموزش فرهنگ شهروندی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صبح امروز اصغر گورکی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نهاد شهری و به‌عنوان دولت‌های محلی مسئولیت آموزش فرهنگ شهروندی را در کنار مدارس بر عهده‌دارند، اظهار داشت: در این زمینه توسط شهرداری بوشهر اقدام قابل‌توجهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی یا به عبارت بهتر توسعه فرهنگ شهروندی در حقیقت مدیریت فرآیندهای آموزش فرهنگ شهروندی است، اظهار داشت: انتظار می‌رود آموزش فرهنگ شهروندی در شهرداری و سازمان‌های وابسته مخصوصاً سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه نصرالله اسدی بیان داشت: نخستین گام در این زمینه می‌تواند آموزش فرهنگ‌سازی ایمنی و پیشگیری از حوادث در مدارس شهر بوشهر باشد.

وی تصریح کرد: بی‎شک آموزش به‌صورت گسترده به‌ویژه از سنین پایین نقش تأثیرگذاری در بحث ایمنی و پیشگیری از بروز بسیاری از حوادث دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با تسلیت درگذشت آتش‎نشان بندرعباسی در حادثه  آتش‌سوزی این شهر اظهار داشت: با توجه به حساسیت شغل آتش‎نشانی، تجهیز سازمان آتش‌نشانی به ابزارها، تجهیزات و امکانات جدید و به‌روز امری لازم و ضروری است.

اسدی با بیان اینکه آتش‌نشانی ارتباط مستقیمی با جان و مال مردم دارد، یادآور شد: باید هم در زمینه آموزش و هم تجهیز ابزار مدرن نیازهای سازمان آتش‌نشانی رفع شود.

وی با بیان اینکه برای تجهیز سازمان آتش‎نشانی بودجه خوبی پیش‌بینی‌شده است، گفت: به‌منظور تسریع در تجهیز وسایل و ابزار موردنیاز، سرپرست سازمان آتش‌نشانی گزارشی از وضعیت فعلی و نیازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت این سازمان به شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/2255/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول