اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر تعاون

مجموعه فرهنگی و ورزشی کردکوی افتتاح شد

مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان کردکوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

مجموعه فرهنگی و ورزشی کردکوی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان کردکوی گفت: در راستای سیاست‎های فرهنگی و ورزشی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بهره‌مندی جامعه کارگری غرب استان گلستان از مجموعه‌های ورزشی با مصوبه هیئت دولت این مرکز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‎برداری رسید.

امرالله عباسی تصریح کرد: این پروژه‎ با هزینه‌ای معادل 12 میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و 500 مترمربع از سال 1390 آغاز و در مردادماه سال 1394 آماده بهره‎برداری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای امکانات بهره‎برداری سالن بدن‌سازی، سالن ورزش‎های رزمی، سالن چندمنظوره ورزشی والیبال، فوتسال و بسکتبال است و با تکمیل پروژه زمین چمن پیست دوومیدانی و سالن بدن‌سازی نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است، تصریح کرد: براساس میزان جمعیت شهرستان کردکوی که بالغ بر 70 هزار نفر است فضاهای فرهنگی و ورزشی این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تعداد کارگران شهرستان کردکوی، 8 هزار و 500 نفر است که از این میزان 8 هزار و 250 نفر دارای بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: شهرستان کردکوی دارای 930 واحد تولیدی است که از این میزان 93 واحد، 10 کارگر به بالا دارد.

عباسی گفت: تمامی انشعاب آب، برق، گاز و تلفن در این مجموعه فرهنگی و ورزشی انجام شده است.

انتهای پیام/83015/ز20/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول