اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

روستاییان همواره کم‌ترین هزینه و بیشترین بازده را برای دولت‌ها داشته‌اند

امام جمعه خرم‌آباد گفت: روستاییان همواره کمترین هزینه و بیشترین بازده را برای دولت‌ها داشته‌اند.

روستاییان همواره کم‌ترین هزینه و بیشترین بازده را برای دولت‌ها داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هادی بیشه خرم‌آباد اظهار داشت: روستاییان همواره کم‌ترین هزینه را برای دولت داشته‌اند و بیشترین بازدهی را نیز در بین همین روستاییان برای دولت و نظام اتفاق افتاده است.

امام جمعه خرم‌آباد با مهم بر شمردن بحث کشاورزی و دامداری در روستاها، بیان کرد: اگر بعد کشاورزی و دامداری روستاییان تقویت شود، نیاز کشور به خارج کمتر می‌شود و کشور را نیز به سمت خودکفایی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی یعنی از توانمندی‌های اصلی مردم در کشور خودمان بیشتر استفاده کنیم تا بتوانیم اقتصاد خوبی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها خدمات ارزنده‌ای مانند بهسازی روستاها و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی و طرح‌های هادی روستایی انجام داده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب است و تاکنون توانسته خدمات ارزشمندی به روستاها ارائه دهد.

میرعمادی افزود: روستاها یکی از ظرفیت‌های مهم کشور هستند که از ظرفیت‌های روستاییان برای پیشرفت جامعه می‌توان استفاده کرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بسیاری از نیازمندی‌های کشور را عشایر و روستاییان برطرف می‌کنند.

میرعمادی عنوان کرد: باید به سمت خودکفایی روستاییان حرکت کنیم، زیرا توجه به ظرفیت‌های روستاها می‌تواند زمینه تحقق و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز با حضور معاون عمران روستایی وزیر راه و شهرسازی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری طرح هادی روستای بیشه لرستان افتتاح شد.

طرح هادی روستای گردشگری بیشه که در دو فاز طراحی شده است، امروز با حضور جمعی از مسئولان در قالب فاز نخست آن که شامل خود روستای بیشه است، افتتاح شد.

روستای بیشه یکی از زیباترین روستای کشور است که دارای طبیعتی بی‌نظیر و زیبا است که آبشار معروف بیشه نیز در آنجا قرار گرفته است که سالانه هزار نفر جهت تفریح از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول