اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در استان خبر داد.

کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در زنجان
مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: طی روزهای گذشته چند محموله قاچاق در زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به جدیت تعزیرات در برخورد با قاچاق افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرونده‌های قاچاق در این اداره‌کل خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف و ضبط 13 هزار ثوب جوراب قاچاق در استان اضافه کرد: همچنین در هفته جاری، 184 متر پارچه و 646 عدد ظروف شکستنی به فاصله زمانی کوتاه در استان زنجان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده عاملان قاچاق برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، قاچاق بودن البسه‌های مکشوفه محرز شد، افزود: ارزش ریالی کالاها با استعلام از گمرک استان مشخص شد و شعبه مربوطه براساس مستندات موجود در پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام به صدور رای کرد.

ممیزی خاطرنشان کرد: براساس رای صادره قاچاقچیان علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 740 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی در ادامه از کشف و ضبط 2 هزار و 554 ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: پرونده متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: عامل قاچاق مجوز ورود کالاها را نداشته و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، قاچاق بودن محموله محرز بوده و ارزش ریالی کالاها 130 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری یک محموله بزرگ گوشی قاچاق شامل 441 عدد انواع گوشی در استان کشف شده بود، گفت: در مجموع طی روزهای گذشته سه محموله قاچاق در زنجان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول