اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 مرداد رخ می‌دهد

تدفین 2 شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج

فرماندار تویسرکان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در بیستم مرداد ماه در شهر فرسفج خبر داد و گفت: هفدهم مرداد ماه تویسرکان به شمیم 11 شهید گمنام دفاع مقدس معطر می‌شود.

تدفین 2 شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهرداد موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری شهدای گمنام، از تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر فرسفج از توابع تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: مقدمات آیین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام گلگون‌کفن با همت دستگاه‌های مربوطه بخش قلقل‌رود با محوریت سپاه مهیا شده است.

وی با اشاره به مشخص بودن کمیته‌ها گفت: کمیته‌ها باید برای فراهم کردن بسترهای لازم به منظور باشکوه برگزار شدن آیین تشییع و تدفین همه توان خود را به‌کار گیرند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به تدفین و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام دو ماه قبل در شهر سرکان، تاکید کرد: شهدای گمنام در حضور بی‌بدیل مردم و مسئولان با شکوه و عظمت خاصی در پارک تفریحی و توریستی کمربسته آرام گرفتند.

وی با اشاره به حضور پیکر مطهر 11 شهید گمنام در تویسرکان گفت: 17 مردادماه امسال شهرستان تویسرکان به شمیم عطرآگین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس معطر می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه شهدا از افتخارات ما هستند، تاکید کرد: کمیته پشتیبانی به نحو شایسته از میهمانان همراه شهدای گمنام در تویسرکان پذیرایی کند.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز با اشاره به اینکه دو شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج واقع در بخش قلقلرود دفن می‌شوند، گفت: شهدای گمنام در روز شهادت امام صادق(ع) پس از انجام آیین تشییع، تدفین خواهند شد.

سعید سعیدی با اشاره به اینکه 17 مرداد تویسرکان میهمان پیکر 11 شهید گمنام است که بیشتر متعلق به عملیات فاو و مجنون هستند، گفت: 11 آلاله دفاع مقدس از ساعت 17 عصر روز شنبه تا 8 صبح یکشنبه میهمان مردم ولایی و شهیدپرور تویسرکان خواهند بود.

وی با بیان اینکه کاروان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از روز 16 مردادماه میهمان شهرستان‌های استان هستند، افزود: 11 شهید گمنام از میدان جانبازان به سمت شهر تویسرکان تشییع می‌شوند.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه شهدای گمنام شب هجدهم مردادماه میهمان مردم تویسرکان هستند، خاطرنشان کرد: آیین ویژه برای 11 شهید گمنام در جوار آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع) برگزار خواهد شد.

 بخشدار بخش قلقل‌رود نیز به تشکیل کمیته‌های امنیت و انتظامات، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پشتیبانی، فنی و عمرانی، اجرایی اشاره کرد و گفت: شهر فرسفج آماده استقبال و میزبانی دو شهید گمنام سرافراز هشت سال دفاع مقدس است.

محمد‌رضا محمد‌ی‌دوست با تاکید بر اطلاع‌رسانی در شهرستان افزود: دو شهید گمنام 20 مردادماه در شهر فرسفج با شکوه تشییع و دفن می‌شوند.

انتهای پیام/89010/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول