اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور

آنابتن قم از استانداری کرمان مجوز صعود می‌گیرد

تیم فوتسال آنا‌بتن قم در صورت کسب برتری در نخستین بازی از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور از استانداری کرمان مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهد کرد.

آنابتن قم از استانداری کرمان مجوز صعود می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که تا قبل از انجام دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی این فصل لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور صعود خود را به مرحله حذفی رقابت‌ها قطعی کرده بود آنا‌بتن قم است که اکنون یکی از هشت تیم حاضر در مرحله حذفی بازی‌ها به شمار می‌رود.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور تیم آنا‌بتن قم با کسب هفت پیروزی، چهار تساوی و یک باخت مجموعاً 25 امتیاز کسب کرد و به این‌ ترتیب به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی ایستاد تا نخستین صعود کننده به مرحله بعد لقب بگیرد.

در کنار تیم فوتسال آنابتن قم دیگر نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم آرش نوین‌ایرانیان قم نیز با کسب 17 امتیاز در مکان دوم رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاد و به این‌ ترتیب هر دو نماینده قم راهی مرحله حذفی شدند.

با انجام قرعه‌کشی دیدارهای رفت و برگشت مرحله حذفی مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال آنا‌بتن قم در این مرحله حریف تیم سرمایه‌گذاری مس کرمان شده است و باید طبق برنامه ابتدا روز پنجشنبه پانزدهم مردادماه میهمان حریف خود باشد.

براساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تیم‌های فوتسال آنابتن قم و سرمایه‌گذاری مس کرمان یک هفته بعد یعنی بیست و دوم مردادماه در دیدار برگشت از مرحله حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر می‌روند تا یکی از آنها راهی مرحله نهایی شود.

میزبانی نخستین بازی تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان و آنابتن قم در دور رفت از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌‌های کشور، سالن ورزشی استانداری کرمان است و نماینده قم در صورت برتری در این دیدار مستقیماً از استانداری قم جواز صعود می‌گیرد.

براساس تصمیم کمیته داوران فوتسال ایران، مسابقه حساس تیم‌های آنابتن قم و سرمایه‌گذاری مس کرمان را سعید الوندی به عنوان داور اول قضاوت می‌کند؛ حسین توانا داور دوم این بازی است و علی زنگنه به عنوان وقت‌نگهدار به همراه مهدی عظیم به عنوان داور ذخیره در تیم داوری این بازی حضور دارند.

تیم فوتسال آنابتن قم در حالی مجوز صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را به دست آورده که در مرحله گروهی تنها یکبار و در هفته نخست بازی‌ها برابر همشهری خود تیم آرش‌ نوین‌ایرانیان قم تن به شکست داد و در سایر بازی‌ها به هیچ تیم دیگری نباخت.

نماینده فوتسال قم تنها در چهار بازی برابر حریفان تن به تساوی و در هفت مسابقه نیز آنها را شکست داد تا قوی‌ترین تیم مرحله گروهی بازی‌ها لقب بگیرد و خود را با هدایت سیدمهدی غیاثی سرمربی سابق تیم‌های لیگ‌ برتری ارم‌کیش قم، صبای قم، کیش‌ایر قم و دبیری تبریز به عنوان مدعی صعود به لیگ دسته اول کشور معرفی کند.

انتهای پیام/78002/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول