اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق بابلسر خبر داد

بدهکاری 24 میلیارد ریالی مشترکان برق در بابلسر

مدیر امور برق بابلسر گفت: مطالبات امور برق شهرستان از ادارات و مشترکان برق در این شهرستان 24 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

بدهکاری 24 میلیارد ریالی مشترکان برق در بابلسر

حسن حبیب‌پورکاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه مطالبات امور برق بابلسر از ادارات و مشترکان 24 میلیارد و 400 میلیون ریال است، افزود: بیشترین مطالبات ما از دانشگاه مازندران با مبلغ یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال،مخابرات شهرستان با مبلغ 800 میلیون ریال و شهرداری بابلسر با مبلغ 400 میلیون ریال است.

وی با تاکید به اینکه ادارات نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، بیان کرد: با توجه به اخطارهای متعدد دانشگاه مازندران در سه دوره گذشته بدهی خود را پرداخت نکرده است.

مدیر امور برق بابلسر با بیان اینکه دانشگاه مازندران عدم تامین بودجه را بهانه کرده و از پرداخت آن ممانعت می‌کند، اضافه کرد: چنانچه این دانشگاه اقدامات لازم را درباره پرداخت آن انجام ندهد، مجبور به قطع برق در این دانشگاه خواهیم بود.

حبیب‌پور همچنین درباره بدهی 800 میلیون ریالی اداره مخابرات شهرستان در دو دوره قبل بیان کرد: پرداخت نکردن بهای هزینه مصرفی برق از سوی مخابرات یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که اداره امور برق در اغلب شهرستان‌ها با آن مواجه هستند.

* سرقت 1400 کیلوگرم سیم برق

مدیر امور برق بابلسر در ادامه استفاده غیرمجاز از انرژی برق را مهم‌ترین معضل امور برق این شهرستان دانست و افزود: برخی مشترکان با دست‌کاری در کنتورها، خواباندن آن و یا استفاده مستقیم از برق شبکه، مشکلات زیادی را در این حوزه به‌وجود آورده‌اند.

حبیب‌پور با بیان اینکه بیشترین سرقت انرژی از سوی پلاژداران و مجتمع‌های اقامتی است، تصریح کرد: با مصرف زیادی انرژی در روزهای گرم دچار مشکل برق که در نهایت موجب سوخت ترانس و قطعی برق می‌شود.

وی با اشاره به سرقت یک‌هزار و 600 کیلوگرم سیم برق با هزینه 650 میلیون ریال در سه ماه نخست سال گذشته گفت: با همکاری نیروی انتظامی توانستیم تا حد زیادی از این امر بکاهیم.

حبیب‌پور با اشاره به کاهش سرقت سیم برق از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 400 کیلوگرم سیم برق به مبلغ 480 میلیون ریال سرقت شده است.

انتهای پیام/86010/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول