اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیرین سلامت صورت گرفت

اهدای دستگاه دیالیز به شبکه بهداشت و درمان دیلم

رئیس شبکه بهداشت دیلم گفت: خیرین سلامت در دیلم خدمات شایان توجهی را ارائه دادند که تنها یک نمونه از آن اهدای دستگاه دیالیز به شبکه بهداشت و درمان دیلم بوده است.

اهدای دستگاه دیالیز به شبکه بهداشت و درمان دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های بهداشتی هفته دولت در دیلم اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با یاری خداوند متعال توانسته است در سال‌های اخیر در جلب مشارکت خیرین گام‌های مؤثری بردارد و این امر مهم توانسته است در دستیابی این مجموعه به اهداف خود کمک شایانی کند.

وی بیان کرد: از جمله این فعالیت‌های خیریه می‌توان به احداث ساختمان اورژانس مرکز بهداشتی و درمانی امام رضا(ع)با زیربنای150مترمربع، احداث ساختمان اورژانس 115 شهری با 150 متر زیربنا، احداث بخش تالاسمی با زیربنای 110 مترمربع، احداث ساختمان مسجد، استراحتگاه همراه بیماران و سرویس بهداشتی با زیربنای 180 مترمربع، احداث بخش زنان و زایمان با زیربنای 438 مترمربع و راه‌اندازی مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان، اشاره کرد که همه موارد ذکر در سال‌های 82 تا 93 به بهره‌برداری رسیده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم تصریح کرد: علاوه بر احداث ابنیه خیرساز فوق بسیاری از تجهیزات بیمارستانی و اداری از جمله یک دستگاه دیالیز، ونتیلاتور(مربوط به آمبولانس)، بخور، دستگاه اکسیژن ساز، ده‌ها دستگاه کولر، یخچال، آبگرمکن، چاپگر و استیشن پرستاری بخش تالاسمی نیز توسط خیرین دیلمی تهیه و به بیمارستان دیلم اهداء شده است.

انتهای پیام/2255/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول