اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح از طرح‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر

در آیینی با حضور شهردار و شماری از مسئولان شهری و اعضای شورای شهر بوشهر، تعدادی از طرح‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.

افتتاح از طرح‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شهردار بوشهر صبح امروز در این آیین‌ها اظهار داشت: همان‌طور که در مراسم معارفه به شهروندان بوشهری قول دادم، قرار است تغییرات لحظه‌ای در شهر بوشهر شاهد باشیم.

غلامعلی میگلی‌نژاد بیان کرد: در راستای این تغییرات لحظه‌ای طرح‌های مختلفی را نیز اجرا کردیم و هرچند وقت یک‌بار نیز عملیات اجرایی طرح‌های جدیدی نیز آغاز می‌شود.

شهردار بوشهر گفت: یکی از طرح‌های مهمی که عملیات اجرایی آن آغاز شده، پروژه خیابان لیان شهر بوشهر است که یکی از پر رفت و آمدترین نقاط مرکز شهر و بازار محسوب شده و نظارت بر این پروژه نیز با جدیت دنبال می‌شود.

 * آغاز عملیات اجرایی پارک محله‌ای خیابان شهید باهنر بوشهر

در ادامه آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف در شهر بوشهر، عملیات اجرایی پارک محله‌ای خیابان شهید باهنر بوشهر آغاز شد.

این پارک محله‌ای به متراژ 9 هزار و 750مترمربع است که توسط دفتر فنی معاونت عمرانی شهرداری بوشهر طراحی و نظارت می‌‌شود.

بر اساس این گزارش، این پارک دارای 5 هزار و 670 مترمربع فضای سبز، 3 هزار و 300 مترمربع موزاییک فرش، دو چشمه سرویس بهداشتی و 20 عدد نیمکت بلوکی باروکش سنگ است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری بندر بوشهر احداث می‌شود.

در این پارک کف‌پوش‌های فوم برای فضای بازی کودکان به همراه ست ورزشی بزرگسال کار گذاشته خواهد شد و با اعتباری معادل 400 میلیون تومان و در مدت‌زمان سه ماه به انجام می‌رسد.

شهردار بوشهر در این آیین گفت: پارک‌های محله‌ای که شاخصی برای ارتقای کیفیت فضای زندگی و توسعه جامعه محسوب می‌شوند دارای نقش اجتماعی، اقتصادی هستند که باعث حفظ آسایش و آرامش شهروندان می‌شود.

* اجرای طرح پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی(ره) بوشهر

معاون عمرانی شهردار مرکز استان بوشهر در مراسم آغاز به کار این پروژه گفت: پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی(ره) به متراژ 12هزار مترمربع در پیاده‌روهای این خیابان و خیابان‌های منتهی به خیابان امام خمینی (ره) تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

صدرالله حیدری در ادامه افزود: این پروژه که توسط دفتر فنی معاونت عمرانی طراحی‌شده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر نظارت می‌شود به مساحت 12 هزار مترمربع پیاده‌رو و 520 مترمربع سنگ جدول پرسی از محل اعتبارات داخلی شهرداری بندر بوشهر اجرا و با اعتباری معادل 648 میلیون تومان در خیابان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر پیاده‌روسازی بر ارتقاء سلامت شهروندان گفت: از آنجا که پیاده‌روهای شهر تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت شهروندان ایفا کند شهرداری بندر بوشهر تأکید فراوانی بر استفاده از سنگ‌فرش‌های استاندارد و باکیفیت در این پروژه داشته است.

وی در پایان گفت: سلامت و رفاه مردم شهر، شاخص مهمی برای نشان دادن میزان موفقیت سیاست‌های توسعه پایدار آن شهر است، به همین دلیل شهرداری بندر بوشهر وسواس ویژه‌ای بر بهترین روش اجرا و استانداردسازی پیاده‌روهای شهر دارد.

انتهای پیام/2255/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول