اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور

آرش قم به دنبال دومین 3 امتیاز

تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم امروز در تلاش برای کسب دومین سه امتیاز متوالی از بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

آرش قم به دنبال دومین 3 امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های مرحله نهایی از فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از امروز وارد هفته دوم دور رفت خود می‌شود و طی آن آرش نوین‌ایرانیان قم نخستین میهمانی خود را برگزار می‌کند.

فوتسالیست‌های آرش نوین‌ایرانیان قم که از مرحله مقدماتی با خوش‌شانسی جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورده‌اند، آرام آرام با دست‌یافتن به هماهنگی و آمادگی بیشتر یکی از مدعیان قهرمانی شده‌اند.

نماینده شایسته فوتسال استان قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های هیئت روستایی و عشایری کاشان‏، آتلیه‌طهران قم، سهند مرکزی، سن‌ایچ ساوه، پاسارگاد شهرکرد و پدافند هوایی اصفهان همگروه بود و توانست به همراه تیم آتلیه‌طهران قم به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی برسد.

فوتسالیست‌های تیم آرش نوین‌ایرانیان قم در حالی اکنون یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نهایی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند که در هفته پایانی مرحله گروهی در خانه خود به تیم انتهای جدولی هیئت روستایی و عشایری کاشان باختند اما خوش‌شانس بودند که در آن هفته تمام رقبای این تیم نیز شکست خوردند و نماینده قم با تفاضل گل بالا آمد.

به هر حال نماینده فوتسال استان قم خود را به مرحله حذفی رساند و در این مرحله حریف یکی از تیم‌های پرقدرت مرحله مقدماتی یعنی تیم فوتسال نفت امیدیه خوزستان شد اما نماینده خوزستان در مجموع دیدارهای رفت و برگشت برابر آرش نوین‌ایرانیان قم حرفی برای گفتن نداشت.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در دیدار رفت حذفی موفق شد تیم نفت امیدیه خوزستان را با حساب 3 بر یک در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم شکست دهد، ضمن اینکه در بازی برگشت نیز تیم آرش نوین‌ایرانیان قم با برتری 2 بر یک میدان را ترک کرد تا در مجموع بازی‌های رفت و برگشت با برتری 5 بر 2 میدان را ترک کرده و به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی صعود کند.

آرش نوین‌ایرانیان قم با صعود به مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان، چکاد شهریار و شهدای جلین گرگان شد و در نخستین گام توانست تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان را در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با نتیجه جالب توجه چهار بر یک شکست دهد و سه امتیاز را به خود اختصاص بدهد.

حالا نوبت به هفته دوم بازی‌های مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور رسیده است و تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم امشب در دومین بازی خود که البته نخستین میهمانی مرحله نهایی محسوب می‌شود در برابر تیم چکاد شهریار به دنبال دومین سه امتیاز این مرحله است تا همچنان جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی این بازی‌های حفظ کرده و به صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/78002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول