اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائم‌شهر:

دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد

فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد اما با حمایت‌ بخش خصوصی می‌تواند در ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.

دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: دولت با کنترل نسبی تورم توانست آرامش اقتصادی را در جامعه حکم‌فرما کند و قیمت‌ها نیز از ثبات نسبی برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه در گذشته قیمت کالا‌ها هر لحظه دچار تغییر بود،اظهار کرد: دولت همه تلاش خود را به کار برد تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری و ثبات نسبی در بازار ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه دولت توانست از رشد منفی نوسانات قیمت ارز جلوگیری کند، خاطر‌نشان کرد: دولت توانست شاخص نرخ رشد ارز را افزایش دهد و از رشد منفی نوسانات قیمت ارز جلوگیری کند.

محمدی با تاکید بر اینکه دولت در تلاش است تا بتواند تولید ناخالص ملی را افزایش دهد، تصریح کرد: اقتصاد باید بر محوریت تولیدات داخلی استوار و تولیدکنندگان کیفیت تولیدات را در اولویت قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: ایران در جهان دارای قدرت برتری است و این عزت را مدیون رهبری مقام معظم رهبری است که با رهنمودهای به موقع ایشان، دولت توانست گام‌های موثری در حوزه‎های مختلف بردارد.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه درمان،گفت: دولت همه تلاش خود را به کار برد تا هزینه درمانی مردم کاهش پیدا کند که این امر تاکنون محقق شد و امیدواریم تحولات نظام سلامت ماندگار باقی بماند.

محمدی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای با رهنمودها و هوشیاری مقام معظم رهبری به نتایج مطلوبی رسید، اظهار کرد: در مذاکرات هسته‌ای، بسیاری از دشمنان به هوشیاری و آگاهی مقام معظم رهبری اعتراف کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سایه مقام معظم رهبری مذاکرات هسته‌ای با رعایت تمامی خط قرمز‌ها به نتایج مطلوبی رسید و در این زمینه نمایندگان تیم مذاکره‌کننده ایرانی از حقوق مردم به حق دفاع کرده‌اند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی دولت اقدامات مناسبی انجام داده است،بیان کرد: دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد اما با حمایت‌ بخش خصوصی می‌تواند در ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدی در پایان با تاکید بر اینکه مردم در تمامی دوران انقلاب اسلامی با اهداف آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همگام بوده‌اند،گفت: این اتحاد وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند تا به وعده‌های داده شده عمل کنند.

انتهای پیام/3141/گ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول