اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیشه:

هدف گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای از بین بردن بنیان خانواده است

امام جمعه شهر جدید اندیشه گفت: هدف اصلی گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای از بین بردن بنیان خانواده است.

هدف گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای از بین بردن بنیان خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی مروج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: یکی از ابزاری که استکبار در عصر حاضر از آن برای ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند، ماهواره است.

وی بیان کرد: به علت سلطه نظام جهانی استکبار بر شبکه‌های ماهواره‌ای، تبلیغات منفی به عنوان شبیخون فرهنگی برای کشورهای مسلمان صورت می‌گیرد و در صورت استفاده ناصواب از این ابزار اثرات نامطلوبی بر جامعه و دین‌داری مردم گذاشته خواهد شد.

امام جمعه شهر جدید اندیشه تصریح کرد: متأسفانه بر اساس آمارهای رسمی استفاده ناسالم از ماهواره بیشتر از استفاده صحیح از این ابزار بوده است، چراکه فرهنگ استفاده صحیح از ماهواره در کشور نهادینه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل استفاده از ماهواره و استقبال برخی از خانواده‌ها از این ابزار که به واقع باید از آن به نام دجال‌واره نام برد، عدم وجود برنامه‌های سرگرم‌کننده و مناسب در صدا و سیماست، مسئولان رسانه ملی باید بدانند که استفاده کنونی مردم از ماهواره به ضرر فرهنگ جامعه و به تبع آن استقلال فکری، سیاسی و اجتماعی آنهاست و این امر در بلندمدت ضربات جبران‌ناپذیری را به جامعه وارد خواهد کرد.

مروج گفت: ماهواره به عنوان یک ابزار مخرب به جنبه‌های مختلف انسانیت خدشه وارد می‌کند و باعث آسیب به کیان خانواده می‌شود، چراکه هدف اصلی گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای از بین بردن بنیان خانواده است.

وی اظهار کرد: ماهواره با مشغول کردن بینندگان خود به مسائل پوچ و بی‌محتوا آنها را از واقعیت‌های جامعه دور می‌کند و به سمت فساد و تباهی می‌کشاند و با شست‌وشوی مغز بینندگان، آنها را مانند عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی در مسیر خواسته‌های سران صهیونیست هدایت می‌کند.

امام جمعه شهر جدید اندیشه در پایان متذکر شد: ضروری است که مسئولان با آسیب‌شناسی این معضل در راستای رفع آن گام بردارند و خانواده‌ها بدانند که با راه دادن دجال‌واره راه ورود دشمن را به خانه خود باز کرده‌اند و باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات اجتماعی در فرزندان خود شده‌اند.

انتهای پیام/3154/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول