اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

مقام سوم قم در کونگ‌فوی کشور/قمی‌ها در 4 وزن روی سکو رفتند

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از موفقیت تیم قم در کسب مقام سوم و چهار مدال با ارزش رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

مقام سوم قم در کونگ‌فوی کشور/قمی‌ها در 4 وزن روی سکو رفتند

محمد رشید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بلافاصله بعد از مسئولیتی که با اعتماد اعضای مجمع هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم پذیرفتم برنامه‌هایی که در دوران سرپرستی پیش‌بینی کرده بودیم را به اجرا گذاشتیم و در نخستین اعزام نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: من بارها گفته‌ام که قم در کونگ‌فو و هنرهای رزمی سرشار از استعداد و دارای ورزشکاران توانمند و نخبه است و با مدیریت صحیح می‌توان استان قم را در این رشته به استانی سرآمد و صدرنشین هیئت‌های برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی تبدیل کرد.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اضافه کرد: سعی کردیم، از افراد با دانش و با تجربه در این رشته برای قبول مسئولیت کمیته‌ها و بخش‌های مختلف هیئت بهره‌مند شویم، خوشبختانه تمامی دوستانی که سال‌ها برای رشد و توسعه این رشته تلاش کرده بودند دعوت ما را پذیرفتند و گام به میدان عمل گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: داشتن یک ظرفیت فوق‌العاده غنی در این رشته همراه با یک کادر مجرب و نیروی انسانی با دانش سبب شد تا در نخستین اعزامی که بعد از انتخابات هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم صورت گرفت یک نتیجه بسیار خوب کسب کرده و در کشور سکوی سوم را به خود اختصاص دهیم.

رشید با بیان اینکه کونگ‌فوکاران قم در بین تیم‌های مطرح شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور بر سکوی سوم رقابت‌های کونگ‌فو بزرگسالان کشور ایستادند، یاد آور شد: کونگ‌فو‌کاران سبک آزاد قم با کسب چهار مدال در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و موفق به کسب عنوان سومی کشور شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی سبک آزاد کونگ‌فو کشور در بخش مردان و در رده سنی بزرگسالان با حضور چهره‌های شاخص کشور به مدت دو روز به میزبانی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان به انجام رسید و به لطف خدا و همت و تلاشی که اعضای تیم داشتند، چهار مدال با ارزش این رقابت‌ها نصیب تیم قم شد.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم تصریح کرد: کونگ‌فوکاران قم با کسب دو مدال طلا و دو برنز بر سکوی سوم رده‌بندی نهایی بخش تیمی این دوره از مسابقات ایستادند، در حالی که مدال‌های تیم هیئت قم در اوزان منهای 78، 83، 103 و به اضافه 103 کیلوگرم به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 78 کیلوگرم این دوره از مسابقات سجاد قربانی یکی از چهره‌های موفق تیم هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بود که در رده‌بندی نهایی پیکارهای این وزن در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را نصیب تیم هیئت قم کرد.

رشید بیان کرد: در وزن منهای 83 کیلوگرم رقابت‌های کونگ‌فو بزرگسالان قهرمانی کشور در زنجان مهدی شکاری به دیدار نهایی رسید و با کسب پیروزی قاطع برابر حریف خود، ضمن کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی، نخستین نشان طلای تیم قم را به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: در وزن منهای 103 کیلوگرم این دوره از پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی کشور امیر کتابی نماینده تیم اعزامی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بود که در مکان سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد، ضمن اینکه محمد امیری در وزن به اضافه 103 کیلوگرم با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود قهرمان شد و تیم قم را به دومین مدال طلای این رقابت‌ها رساند، در حالی که تیم قم با حضور افشاری‌فرد و جواد فرد به عنوان مربی و سرپرست به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بود.

انتهای پیام/78002/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول