اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

توفیقات دولت ناشی از حمایت‌های رهبری و مردم است

استاندار یزد با اشاره به موفقیت‌های دولت یازدهم در زمینه‌های مختلف گفت: آنچه امروز به عنوان توفیقات دولت از آن یاد می‌شود، ناشی از حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم است.

توفیقات دولت ناشی از حمایت‌های رهبری و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، امشب در جلسه هم‌اندیشی و همدلی دولت با منتخبان فرهنگی، اجتماعی و فرهیختگان و نخبگان استان یزد اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا با رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر بیشتر آشنا شویم و مردمداری، صداقت، درستی و پاکی این شهیدان والامقام را الگویی برای خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم افزود: در این راستا در جلسه‌ای سه ساعته با اهالی رسانه و خبرنگاران، دستاوردهای دولت را به اطلاع آنها رسانده‌ایم تا به صورت شفاف به مردم انتقال دهند و در هفته دولت شایسته است تا روحیه پرسشگری مردم ارتقا یابد و مردم بتوانند آزادانه انتقادات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی توفیقاتی داشته است که پیروزی دولت در توافق هسته‌ای، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور از مهم‌ترین این توفیقات بوده است.

استاندار یزد افزود: تیم هوشمند مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در سایه حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و پایداری مردم توانست ضمن عبور نکردن از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده بودند، به پیروزی در مذاکرات دست یابد و ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند اهل منطق و گفت‌وگو به جهان معرفی کند.

وی یادآور شد: ایران به دشمنانش و افکار عمومی جهان فهماند که نه تنها محور شرارت نیست بلکه محور صفا،‌ صمیمیت و صلح و دوستی است.

میرمحمدی ادامه داد: جهانیان رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک رهبر حکیم حامی صلح و عدالت شناختند و فهمیدند که ایران هرگز اهل جنگ و آتش‌افروزی نیست.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد: اجرای موفق این طرح گام موثری در حوزه سلامت بود و هزینه‌های درمانی که از جیب ملت ایران پرداخت می‌شد و به 37 درصد رسیده بود به 4.5 درصد کاهش یافت و دولت در اجرای این طرح برای رفع نگرانی‌های مردم در حوزه سلامت مصمم است.

میرمحمدی اظهار داشت: اقدام مهم دیگری که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با رئیس جمهور و هیئت دولت به آن اشاره کردند، مهار و کنترل تورم بوده است و این در حالی اتفاق افتاد که قیمت نفت روند نزولی داشته و از 105 دلار در هر بشکه به 42 دلار در هر بشکه کاهش یافته و امروز ثبات و آرامش در جامعه و در حوزه اقتصاد در کشور حاکم شده است.

وی برگزاری چنین جلسات هم‌اندیشی را کلاس‌های درسی آموزنده دانست و یادآور شد: نخبگان و فرهیختگان استان بهترین مشاور برای مسئولان و مدیران هستند و می‌توانند الگویی شایسته برای جامعه باشند.

به گزارش فارس، در ابتدای این جلسه، عباس ملازینلی به عنوان نماینده اصحاب فرهنگ و هنر، احسان دهقانی به عنوان نماینده نخبگان علمی، نیلوفر صالحی به عنوان نماینده جامعه بانوان استان یزد، فریبرز نواب به عنوان نماینده سازمان‌های مردم نهاد و مهدی راستی به عنوان نماینده فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های استان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در استان یزد پرداختند.

انتهای پیام/2464/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول