اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه:

تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال بی‌حاشیه است

پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال بی‌حاشیه است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال بی‌حاشیه است

فرهاد پیروت‌پور امروز در حاشیه تمرینات تیم والیبال شهرداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمرینات تیم شهرداری ارومیه از دیروز آغاز شده و اکثر بازیکنان اصلی تیم به جز ملی‌پوشان حضور دارند هرچند پوریا فیاضی به دلیل حضور در تیم ملی امید از چند روز دیگر به تیم اضافه خواهد شد.

وی افزود: به نظر برخی تیم امسال در مقایسه با سال قبل ضعیف‌تر شده است اما به نظر من امسال از هر جهت تیم بی‌حاشیه‌تری داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با قدرت در مقابل حریفان به میدان برویم.

پیروت‌پور گفت: تیم امسال به جز چند نفر یک تیم بومی قدرتمند است و بازیکنان بسیار خوبی دور هم جمع شده‌اند هر چند شاید توقع مردم کمتر شده باشد و همین امر باعث می‌شود یک حاشیه امنیت نسبی در تیم حاکم باشد اما تلاش ما ارائه بهترین بازی‌ها برای ارومیه است.

پشت خط زن ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیب اصلی سال پیش در تیم شهرداری ارومیه حفظ شده است یک هماهنگی نسبی بین بازیکنان وجود دارد که با اضافه شدن سایر بازیکنان هماهنگی تیم بیشتر می‌شود.

وی در خصوص بازی‌های تیم‌ملی، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا با اینکه تا بازی فینال بسیار خوب پیش رفتیم با باخت در برابر ژاپن نتوانستیم قهرمانی را به‌دست آوریم و جام را در ایران حفظ و تماشاگران را خوشحال بدرقه کنیم.

پیروت‌پور اذعان کرد: با توجه با تمریناتی که در تیم ملی گذرانده‌ام از آمادگی خوبی برخوردارم و به احتمال زیاد با توجه به اعلام مسئولین تیم ملی والیبال برای مسابقات جام جهانی والیبال در ژاپن حضور خواهم داشت.

پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی تهران از دهم شهریور ماه در تهران آغاز می شود و با توجه به اینکه ویزای من برای اعزام به مسابقات جام جهانی ژاپن آماده شده، در صورت صلاحدید کادر فنی برای حضور در تیم ملحق خواهم شد.

وی در خصوص بازی‌های بد ایران در مسابقات واگنر، افزود: مسابقات تدارکاتی معیاری برای سنجش قدرت تیم‌ها محسوب نمی‌شود چون تیم‌ها در مرحله آمادگی به سر می‌برند و برای بازی‌های اصلی آماده می‌شوند و به طور حتم بازی‌های بهتری را از تیم ایران در جام جهانی خواهیم دید.

پیروت‌پور درباره شانس ایران برای راهیابی به المپیک گفت: تیم‌های بسیار قدرتمندی در جام جهانی ژاپن حضور دارند و فقط سه تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک را کسب می‌کند اما با این وجود ایران یکی از شانس‌های صعود به المپیک به شمار می‌رود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که برای چهارمین سال پیاپی در سوپرلیگ والیبال ایران حضور می‌یابد امسال با آمدن دوباره سعید معروف و تمدید اکثر بازیکنان سال قبل و البته سه خرید جدید در لیگ برتر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی حضور می‌یابد.

انتهای پیام /61017/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول