اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

ایستگاه 63 کیلوولت شهید موسوی در شهرکرد افتتاح شد

همزمان با هفته دولت پروژه احداث ایستگاه برق 63.20 کیلوولت شهید سید اکبر موسوی شهرک صنعتی شهرکرد در این استان افتتاح شد.

ایستگاه 63 کیلوولت شهید موسوی در شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دولت پروژه احداث ایستگاه برق 63.20 کیلوولت شهید سید اکبر موسوی شهرک صنعتی شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان، گنجی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، هاشمی مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم افتتاح ایستگاه 63.20 کیلوولت شهید سید اکبر موسوی شهرک صنعتی شهرکرد اظهار کرد: عملکرد وزارت نیرو در بحث توسعه زیرساخت‌های حوزه برق در این استان مطلوب است و امیدواریم که مسئولان براساس جدول زمان‌بندی شده به تعهدات خود در این خصوص عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقدیر و تشکر نباید مانع از ادامه حرکت رو به جلو یک مجموعه شود ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در بخش‌هایی نیازمند تقویت و احداث پست‌های جدید است و ضروری است مسئولان ذیربط هر چه سریع‌تر این امر را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه این برنامه رضا گنجی بیان داشت: با بهره‌برداری از ایستگاه 63.20 کیلو ولت شهید سید اکبر موسوی شهرک صنعتی شهرکرد که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز و در سال 1393 به اتمام رسیده علاوه بر تأمین برق متقاضیان جدید، موجب تقویت سیستم برق‌رسانی و پایداری شبکه برق منطقه و همچنین باعث رفع افت ولتاژ استاندارد، کاهش تلفات انرژی و بار خطوط برق مصرفی مشترکین این شهرک صنعتی می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت یک هکتار بر اساس تفاهم‌نامه میان این شرکت و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان به‌صورت رایگان اجرا و با هزینه‌ای برابر با 150 میلیارد ریال شامل هزینه‌های مشاوره، نظارت، خدمات مهندسی، عملیات ساختمانی و تأسیساتی، خرید تجهیزات، نصب و تست و راه‌اندازی به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/68012/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول