اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت‌احوال گچساران مطرح کرد

فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام در گچساران

رئیس اداره ثبت‌احوال گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون اسامی فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام را در این شهرستان به خود اختصاص داده است.

فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام در گچساران

عطاءالله گرجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه انتخاب نام یکی از فرایندهای مهم زندگی شخصی و اجتماعی افراد است، افزود: انتخاب نام مناسب در مراحل مختلف زندگی افراد نقش و اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: انتخاب نام در بسیاری از نقاط کشور بر اساس رویدادها، مناسبت‌های دینی و مذهبی و علاقمندی‌های افراد صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ثبت‌احوال گچساران با اشاره به فراوانی نام‌ها در گچساران از سال گذشته تاکنون گفت: بیشترین فراوانی نام‌ها در دو جنسیت دختران و پسران در گچساران در این بازه زمانی متعلق به امیرعلی و فاطمه بوده است.

گرجی‌زاده عنوان کرد: در گروه جنسیتی پسران بعد از نام امیرعلی اسامی امیرحسین، حسین، ابوالفضل، رضا، محمد، امیررضا، محمدطاها، امیرعباس و علی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: امیرعلی، امیرحسین و حسین به ترتیب با فراوانی 60، 58 و 55 در رده‌ اول تا سوم گروه جنسیتی پسران در گچساران قرار دارد.

گرجی‌زاده با اشاره به بیشترین فراوانی نام در گروه جنسیتی دختران نیز گفت: بعد از نام فاطمه اسامی یسنا، فاطیما، باران، آوا، زهرا، زینب، آیلین، نهال و نیکا بیشترین فراوانی نام در گروه جنسیتی دختران در گچساران را دارد.

رئیس اداره ثبت‌احوال گچساران یادآور شد: فاطمه، یسنا، باران و فاطیما به ترتیب با فراوانی 60، 51 و 39 بیشترین اسامی انتخاب شده برای دختران گچسارانی از سال گذشته تاکنون می‌شد.

انتهای پیام/82014/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول