اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان مطرح کرد

تبدیل همدان به پایگاه فعالان سمن‌های کشور/نگاه امنیتی به سمن‌ها برداشته شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان به پایگاه فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد کشور تبدیل شده، گفت: نگاه امنیتی به سمن‌ها برداشته شود.

تبدیل همدان به پایگاه فعالان سمن‌های کشور/نگاه امنیتی به سمن‌ها برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار عصر امروز در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان اظهار کرد: جوانان ظرفیت‌های غنی و خوبی برای تحقق شعار سال هستند که دولت از این ظرفیت استفاده می‌کند.

وی با اشاره به استقبال پرشور و قابل توجه جوانان از رئیس‌جمهور در سفر به همدان بیان کرد: این استقبال و حضور نشانگر این مهم است که جوانان نسبت به دولت امیدوار هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: دولت یازدهم با عملکرد مناسب امید را در دل مردم و جوانان دمیده است.

وی با اشاره به درخواست نماینده جوانان در جلسه دیدار رئیس‌جمهور با برگزیدگان استان گفت: از رئیس‌جمهور درخواست شد تا دولت امور فرهنگی و اجتماعی را به مردم و جوانان واگذار کند و این مهم در راستای سیاست‌های دولت است.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: واگذاری امور به مردم نشانگر اعتماد دولت به مردم است و افزایش رضایتمندی در جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد رقیب دولت نیستند بلکه فرصتی برای اجرای برنامه‌های دولت محسوب می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه استان همدان به پایگاه فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد کشور تبدیل شده است، گفت: برای واگذاری امور به سمن‌ها و مردم باید توانمندسازی کنیم و مهارت‌های مختلف را آموزش دهیم.

وی اظهار کرد: به دلیل نبود مهارت و آموزش در خانواده، جوان با ورود به جامعه قدرت تشخیص سره از ناسره را ندارد.

الهی‎تبار خاطرنشان کرد: جوانان «نه» گفتن را یاد نگرفته‌اند و به دلیل نبود مهارت و عدم توانمندسازی قدرت و توان حل برخی مشکلات و مسائل را نیز ندارند.

وی تأکید کرد: بهترین نقش‌آفرینان در حوزه جوانان خود جوانان هستند و باید شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی راه‌اندازی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان کار در سمن‌ها را عشق دانست و گفت: کار در سمن مقدس است و باید نگاه امنیتی به سمن‌ها برداشته شود؛ جوانان برای برداشتن باری از دوش جامعه در سمن‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/89044/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول