اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

لزوم ساماندهی گروه‌های جهادی/ثبت بیش از 400 کانون بسیج جامعه پزشکی

مدیر روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه همه گروه‌های جهادی در حوزه بهداشت و درمان باید در یک قالب ساماندهی شوند، گفت: بیش از 400 کانون بسیج جامعه پزشکی در کشور ثبت شده است.

لزوم ساماندهی گروه‌های جهادی/ثبت بیش از 400 کانون بسیج جامعه پزشکی

مجید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعد از مدت‌ها فعالیت دولت‌ها، وزیر بهداشت در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مساله بسیج جامعه پزشکی و اقدامات خیرین و همکاری آن‌ها با این سازمان داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون ساماندهی خاصی در ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم نداشته‌ایم و بسیاری از مواقع خیرین نمی‌دانستند که باید چگونه و از چه طریقی کمک‌های خود را در این زمینه ارائه دهند.

مدیر روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت و درمان گفته؛ متولی ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم با بسیج جامعه پزشکی است، بیان داشت: در صورتی که این مساله و رویکرد انسجام داشته باشد و محقق شود همه گروه‌های جهادی سر و سامان خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تنها مرجع ارائه خدمات جهادی در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند، بسیج جامعه پزشکی باشد، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی توان ساماندهی همه فعالیت‌های جهادی را در حوزه بهداشت و درمان دارد. البته از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی باید حمایت‌های بیشتری در این زمینه انجام شود.

نوروزی با اشاره به اینکه همه گروه‌های جهادی در یک قالب باید ساماندهی شوند، گفت: بسیج جامعه پزشکی در واقع باید تجمیعی از گروه‌های جهادی باشد تا خدمات به مردم در مناطق محروم به صورت منسجم ارائه شود.

مدیر روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی در پایان با اشاره به اینکه 400 کانون بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم که این کانون‌ها را تقویت کرده و توسعه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول