اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

90 درصد تبعات خشکی دریاچه ارومیه متوجه آذربایجان شرقی است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بیش از 90 درصد تبعات خشکی دریاچه ارومیه متوجه آذربایجان‌شرقی است، گفت: هنوز در راه حل‌هایی که تدوین شده اجماع نظری صورت نگرفته است.

90 درصد تبعات خشکی دریاچه ارومیه متوجه آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی امشب در جلسه هم‌اندیشی احیای دریاچه ارومیه با مدیران آموش و پرورش استان در استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ما باید افکار عمومی را با مقوله احیای دریاچه ارومیه همراه کرده و از منافع کوتاه‌مدت فردی به نفع منافع بلندمدت جمعی صرف نظر کنیم.

وی بر لزوم مشارکت جدی مردم در اجرای برنامه‌های احیاء دریاچه تاکید کرد و افزود: متاسفانه در این ارتباط بین مردم و مسئولان شکافی ایجاد شده و هر کدام راه خود را می‌روند!

پورمهدی تصریح کرد: هنوز باغات ما در حال توسعه است و در اطراف دریاچه چاه‌های غیرمجاز حفر می‌شود و هرقدر تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم این روند را متوقف کنیم و معتقدم دولت هر‌قدر هم اعتبار تزریق کند نمی‌تواند این چاه‌ها را پر کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای از بین بردن شکاف بین مردم و مسئولان نیاز به یک عزم ملی داریم، اظهار داشت: باید بفهمیم چه عاملی باعث شده است مردم به ما بی‌اعتماد شده و توصیه‌های ما را عملی نکنند.

این مسئول یادآور شد: در سال گذشته از 80 میلیارد تومان اعتبار مصوب احیای دریاچه ارومیه در استان، 42 میلیارد تومان تخصیص یافت و بین دستگاه‌های مختلف متولی احیاء توزیع شد و هر یک از دستگاه‌ها اقداماتی در این ارتباط صورت داده‌اند که لازم است اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کنند تا چنین تصور نشود که آذربایجان‌شرقی هیچ اقدامی صورت نمی‌دهد!

انتهای پیام/60002/گ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول