اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دستور نتانیاهو برای افزایش نیروهای امنیتی در بیت‌المقدس و کرانه باختری

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده تعداد نیروهای امنیتی در بیت‌المقدس و کرانه باختری افزایش یابد.

دستور نتانیاهو برای افزایش نیروهای امنیتی در بیت‌المقدس و کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» دستور داده تعداد نیروهای امنیتی در بیت‌المقدس و بزرگراه 443 که بزرگراه اصلی این شهر به شمار می‌آید، افزایش یابد.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو امروز (چهارشنبه) نشست امنیتی ویژه‌ای برگزار کرد که در آن تصمیم گرفته شد نیروهای امنیتی در بیت‌المقدس و بزرگراه 443 افزایش یابد. در این نشست همچنین دستور شلیک به افرادی که سنگ یا کوکتل‌مولوتف پرتاب می‌کنند، نیز بررسی شد.

بر اساس این گزارش، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «گیلاد اردان» وزیر امنیت عمومی، «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات و حمل‌ونقل، «یورام کوهن» رئیس شین‌بت  و سایر مقامات امنیتی اسرائیل در این نشست حضور داشتند.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیر اسرائیل، نتانیاهو گفته حمله با کوکتل‌مولوتف و سنگ در خیابان مرکزی بیت‌المقدس یا داخل این منطقه را تحمل نمی‌کند. او گفته: «پلیس پرتاب‌کنندگان سنگ و همین طور ترور را تحمل نخواهد کرد».

در این نشست توافق شده، تعداد نیروهای امنیتی در خیابان مرکزی بیت‌المقدس و همین طور در کرانه باختری و همین طور پست‌های نظارت و جمع‌آوری اطلاعات افزایش یابد. همچنین قرار است دو گردان گشت‌زنی دیگر و 400 نیروی پلیس نیز به بیت‌المقدس اعزام شوند.

این دومین نشست کابینه رژیم صهیونیستی درباره اوضاع وخیم امنیتی اراضی اشغالی طی یک هفته بود که نتانیاهو در آن گفت، تعداد حوادث خشونت‌آمیز باید به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول