اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودسر خبر داد

بازگشایی تمام راه‌های منتهی به ساحل در رودسر

شهردار رودسر از آسفالت راه‌های ساحلی در این شهر خبر داد و گفت: تمام راه‌های منتهی به ساحل رودسر بازگشایی شده است.

بازگشایی تمام راه‌های منتهی به ساحل در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، خداداد قنبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از سایت پروازی هواپیمای فوق سبک در ساحل این شهر اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها رویکرد شهرداری رودسر است.

وی به آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی و پارک شادی در رودسر اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور به بخش خصوصی واگذار شده‌است.

قنبرزاده با بیان اینکه تعداد 21 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده‌است، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح شده‌است.

شهردار رودسر از بازنگری در طرح تفصیلی این شهر خبر داد و بیان کرد: وجود دو رودخانه «کیارود» و «شیرارود» و تلاقی آن از ویژگی‌های شهر رودسر است.

وی به ساحل بکر و زیبای رودسر اشاره کرد و گفت: استفاده از ساحل برای افزایش درآمد شهر رودسر از موضوع‌های مهم محسوب می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده‌است.

قنبرزاده از بازگشایی تمام راه‌های منتهی به ساحل در رودسر خبر داد و یادآور شد: آسفالت راه‌های ساحلی در رودسر آغاز شده‌است.

شهردار رودسر با بیان اینکه بیش از 130 درصد بودجه شهرداری رودسر در سال گذشته تحقق پیدا کرده‌است، خاطرنشان کرد: سال 93 یکی از بهترین سال‌ها در تحقق بودجه پیش‌بینی شده توسط شهرداری رودسر بود.

وی به وضعیت کارخانه کمپوست رودسر اشاره کرد و افزود: کارخانه مذکور با دریافت روزانه 110 تن زباله فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

قنبرزاده با تاکید بر فعالیت مستمر کارخانه کمپوست رودسر، اظهار کرد: تلاش می‌شود وضعیت کارخانه مذکور به سرانجام برسد.

شهردار رودسر با اشاره به اینکه چهار هزار متر مربع برای راه‌اندازی پیست اتومبیلرانی از طریق شهرداری واگذار شده‌است، بیان کرد: توسعه مراکز تفریحی و گردشگری از برنامه‌های شهرداری رودسر است.

وی بودجه شهرداری رودسر در سال گذشته را 8 میلیارد و 300 میلیون تومان خواند و تصریح کرد: امسال بودجه شهرداری رودسر 10 میلیارد تومان پیش‌بینی شده و تاکنون 50 درصد از این بودجه تحقق پیدا کرده‌است.

قنبرزاده با بیان اینکه نهضت آسفالت در رودسر آغاز شده‌است، خاطرنشان کرد: سه پیمانکار آسفالت معابر شهر رودسر را به عهده دارند.

انتهای پیام/84001/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول