اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

نمایشگاه توانمندی‌های روستایی نهبندان در تهران برگزار می‌شود

فرماندار نهبندان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های روستایی زمینه‎ای برای معرفی نهبندان زمینه و بستر مناسبی را برای معرفی و شناساندن فراهم می‌کند.

نمایشگاه توانمندی‌های روستایی نهبندان در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، اصغر نظافت امشب در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی نمایشگاه توانمندی‌های روستایی نهبندان که در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: نمایشگاه‌ها محل شناسایی و شناساندن ظرفیت و توانمندی هر منطقه و شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در چنین فضاهایی، آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مناطق مختلف صورت می‌گیرد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: در شهرستان نهبندان با توجه به پتانسیل‌ها و امکانات موجود، محصولات قابل ارائه از تنوع بالایی برخوردار است که انجام شایسته این امر همت تمامی مسئولان دست‌اندرکار را می‌طلبد.

نظافت گفت: تبلیغات یکی از موضوع‌های مهم در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و استعدادها به شمار می‌رود و دستگاه‌های فرهنگی در این ارتباط تلاش بیشتری انجام دهند و انتظار داریم تمامی ادارات شهرستان هماهنگی و همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم نهبندان را بهتر معرفی کنیم.

وی در ادامه این جلسه شیوه‌نامه و دستور‌العمل نحوه شرکت در نمایشگاه را تشریح کرد و مسئولان حاضر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد مسئولیت ستاد فرعی روز روستا بر عهده فرمانداری شهرستان و دبیری آن بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره صنایع دستی، میراث فر هنگی و گردشگری گذاشته شد.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول