اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران تاکید کرد

رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مازندران با نگاه گره‌گشایی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران بر ضرورت توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مازندران با نگاه گره‌گشایی تاکید کرد.

رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مازندران با نگاه گره‌گشایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسن خیریان‌پور امشب در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در محل سالن کنفرانس فرودگاه نوشهر برگزار شد با اشاره به شعار سال «همدلی و همزبانی» با اشاره به اینکه اول باید همدلی به وجود بیاید، اظهار کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌ها و ایده‌های‌مان را باید کنار یکدیگر قرار بدهیم و یک وفاق شکل بگیرد و ان‌شاءالله‌ همزبانی هم متعاقب آن بروز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر همد‌لی به وجود بیاید در لفظ و بیان نیز همزبانی قطعا به وجود می‌آید، افزود: دولت و ملت جدای از یکدیگر نیستند و وقتی از لحاظ حقوقی به این دو کلمه نگاه و توجه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم با توجه به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اداره امور کشور متکی به رای و اراده مردم است و مکانیزم اخذ نظر مردم هم برگزاری انتخابات متعدد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه رای مردم در اداره امور کشور نافذ است، خاطرنشان کرد:‌ تجلی اراده مردم در اداره امور کشور را در قسمت‌های مختلف به وضوح می‌بینیم.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، مجموعه مسئولان از مردم، برای مردم و در خدمت به مردم هستند و فلسفه وجودی این همه ادارات، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خاطر مردم است و اگر مردم نباشند ضرورتی به داشتن این همه ادارات عریض و طویل نیست.

خیریان‌پور تاکید کرد: با شناخت دقیق و عمیق از حوزه مسئولیت خودمان و وظایفی که بر عهده داریم رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند و بنابراین باید به وظایف خود آگاه باشیم و در همان راستا حرکت کنیم.

وی افزود: شناخت مجموعه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت‌مان را باید دقیق شناسایی کنیم و در راستای خدمت‌رسانی به مردم به کار بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به راهبرد و سیاست‌های مدیریت عالی استان، تصریح کرد: شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه استان مازندران و ارتقاء طراز مازندران در حد شأن مردم استان مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با نگاه گره‌گشایی مورد توجه همه مدیران قرار گیرد، گفت: مجموعه مدیران باید در راستای وظایفی که برعهده دارند مشکلات خرد و کوچک مردم را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/86019/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول