اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد مطرح کرد

ظرفیت 15 هزار تنی انبارهای مسقف و روباز در بروجرد

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد از ظرفیت 15 هزار تنی انبارهای مسقف و روباز در بروجرد خبر داد.

ظرفیت 15 هزار تنی انبارهای مسقف و روباز در بروجرد

محمدحسین نوابی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: ظرفیت انبارهای مسقف و روباز ذخیره محصولات کشاورزی در شهرستان بروجرد به ترتیب 9 و شش هزار تن است.

وی عنوان کرد: کار میزان‌سنجی محصولات کشاورزی برداشت شده در این شهرستان با یک باسکول دیجیتال 60 تنی تمام اتوماتیک نصب شده در روستای شیروان انجام می‏‎شود.

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بالغ بر 60 واحد فروشندگی فعال مواد نفتی نظیر نفت‌ سفید در روستاها به منظور تأمین این محصولات فعالیت می‏‎کنند.

نوابی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتحادیه شرکت‏‎های تعاون روستایی تنها مجموعه فعال سایت نمایشگاهی تروکا در شهرستان بروجرد است، ادامه داد: پیگیری‎ها به منظور افزایش محیط این سایت و اجرای فعالیت‎های فرهنگی - ورزشی در آن در حال انجام است.

وی با یادآوری اینکه در مجموع استان لرستان از میان هر گروه و تشکل تعاون روستایی یک تعاونی برتر وجود دارد، تأکید کرد: تعاونی زنان روستای شیروان در ارزش‌یابی سالانه چندین سال به عنوان الگوی استانی معرفی شده است. 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد با اشاره به مطلوب دانستن فعالیت اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان، تصریح کرد: همه ساله این بخش در حوزه اتحادیه شرکت‏‎های تعاون روستایی شهرستان‏‎های لرستان به عنوان الگوی نمونه برگزیده شده است.

نوابی اضافه کرد: در ارزش‌یابی ملاک‎های فعالیت شرکت‏‎ها و تشکل‎های تعاون روستایی برخورداری از امتیازات مالی، سوددهی تشکل‎ها، نداشتن زیان فراوان و دارا بودن امتیازات زیرساختی نظیر انبار و فضای اداری مدنظر قرار می‎گیرد.

وی عنوان کرد: بر پایه ملاک‎های یاد شده در سال جاری سهم شرکت تعاون روستایی بروجرد در معرفی شرکت‎‏های برتر یک شرکت زنان و یک اتحادیه تعاون روستایی است. 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد تأکید کرد: در حال حاضر سودآوری فعالیت‎های مالی تشکل‏‎های تعاون روستایی بروجرد تنها توان تأمین هزینه‎های جاری را دارد، بنابراین به منظور جبران عدم پرداخت سهم سود اعضاء خدمات رایگانی در اختیار آنها قرار داده می‏‎شود.

انتهای پیام/85013/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول