اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

کسب رتبه برتر 4 فیلم دانش‌آموزان قمی در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: چهار فیلم دانش‌آموزان قمی حائز رتبه برتر کشوری در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور شد و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.

کسب رتبه برتر 4 فیلم دانش‌آموزان قمی در جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان

ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موفقیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: دانش‌آموزان استان از استعداد فراوانی برخوردار هستند به طوری که در مسابقات مختلف شاهد کسب افتخارات مختلف از سوی این دانش‌آموزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استان قم در سی و سومین مسابقات فرهنگی و هنری و پانزدهمین مسابقات پرسش مهر افتخارات قابل توجهی به دست آوردند، به طوری که 6 نفر مقام برتر کشوری را در پانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان استان قم 15 عنوان برتر و برگزیده در بخش هنرهای دستی و تجسمی از آن خود کردند گفت: دانش‌آموزان قمی موفق به کسب پنج رتبه اول، یک رتبه دوم، دو رتبه سوم و هفت برگزیده کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: نمایش عروسکی جانباز از دبیرستان پسرانه هنرهای زیبا و نمایش عروسکی ناله از دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید فهمیده رتبه اول کشوری را کسب کردند.

حمزه‌ای عنوان کرد: 61 هزار و 596 نفر در مقطع ابتدایی، 49 هزار و 509 نفر در مقطع متوسطه اول و 42 هزار و 329 نفر در مقطع متوسطه دوم در بخش سرود همگانی رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

این مسئول با اشاره به بخش فیلم کوتاه گفت: 12 فیلم کوتاه از دانش‌آموزان فیلم‌ساز استان قم از سوی هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزان سراسر کشور انتخاب شد که چهار فیلم رتبه برتر کشوری را کسب کردند و 6 فیلم به عنوان فیلم‌های برگزیده معرفی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان قمی در بخش فرهنگی و ادبی در رشته شعر پنج رتبه، داستان پنج رتبه، مطالعه و تحقیق سه رتبه، وبلاگ‌نویسی پنج رتبه، رشته بازی‌های رایانه‌ای 6 رتبه و الکترونیک چهار رتبه را از آن خود کردند.

وی به موفقیت دانش‌آموزان استان قم در مسابقات قرآن و معارف اسلامی اشاره کرد و افزود: در مجموع 53 نفر از دانش‌آموزان استان قم در سی‌وسومین مسابقات قرآن و معارف اسلامی حائز رتبه کشوری شدند و مقام دوم کشوری را در این بخش از آن خود کردند.

انتهای پیام/78003/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول