اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

اداره ورزش و جوانان کوهبنان ‌فقط ‌یک کارشناس دارد

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل اداره ورزش و جوانان کوهبنان کمبود نیروی اداری است، گفت: ‌‌در حال حاضر فقط یک کارشناس جوانان در این اداره مشغول به کار است.

اداره ورزش و جوانان کوهبنان ‌فقط ‌یک کارشناس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدرضا مهدلو عصر امروز در جلسه شورای ورزشی این شهرستان اظهار داشت: کوهبنان از نظر فضا و سرانه ورزشی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد، اما در بحث امکانات، تجهیزات، حضور ورزشکاران در همایش‌ها و مسابقات استانی و کشوری نیاز به حمایت جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل هیچ بودجه‌ای با عنوان ورزش به شهرستان کرمان اختصاص داده نشده و این خود عاملی در راستای عدم فعالیت برخی هیئت‌های ورزشی شده و برای جذب و نگه‌داشتن ورزشکاران باید زمینه‌های ترغیب و تشویق وجود داشته باشد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: با توجه به اینکه قریب به اتفاق سالن‌های ورزشی خودگردان شده‌اند، اما به دلیل وضعیت اقتصادی خاص مردم کوهبنان و پایین بودن درآمد مردم در این خطه که عموما در معادن زغال‌سنگ مشغول به کار هستند، نیازمند نگاه ویژه در بحث‌های هزینه‌ای هستیم.

وی یادآور شد: پیگیری ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته موجب رونق و حرکت هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شد، اما خواسته به حقی که مردم شهرستان دارند، احداث استخر شنای سرپوشیده است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و چون از نیازهای اساسی شهرستان است، برای ادامه کار نیاز به نگاه ویژه مسئولین استان کرمان دارد.

مهدلو تأکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به مناسبت‌های مختلف ورزشکاران را مورد عنایت ویژه خویش قرار می‌دهند و این خود عاملی در راستای توسعه ورزش و افزایش تعداد قهرمانان ما در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شده است.

وی ادامه داد: از جمله مشکلات ورزشکاران شهرستان کوهبنان عدم حضور مربیان زبده در برخی رشته‌های ورزشی است و این مهم موجب شده، بسیاری از استعدادها شکوفا نشود و در پاره‌ای از مواقع افراد برای بهره بردن از کلاس‌های آموزشی به شهرهای دیگر سفر می‌کنند.

فرماندار کوهبنان گفت: بزرگ‌ترین مشکل اداره ورزش و جوانان کوهبنان کمبود نیروی اداری است به گونه‌ای که در حال حاضر فقط یک کارشناس جوانان در این اداره مشغول به کار است و در بحث ورزشی کارشناسی حضور ندارد و باید نسبت به چارت سازمانی و استقرار مدیر مستقل اداره ورزش و جوانان در شهرستان کوهبنان اقدام شود.

‌یاسر محسنی مسئول هیئت فوتبال کوهبنان به نمایندگی از مسئولان هیئت‌های ورزشی گفت: نگاه مسئولان شهرستان به ورزش همگانی ویژه و مثبت است به ‌گونه‌ای که طی سال گذشته و جاری بیش از 500 میلیون تومان برای احداث و تجهیز فضاهای ورزشی تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که ظرفیت‌های خاصی در بحث ورزش هوایی دارد و با استقرار امکانات، زمینه برای برگزاری مسابقات پاراگرایدر استانی در شهرستان تاریخی کوهبنان فراهم شود و قطعا هزینه در بخش ورزش کوهبنان چندین برابر جواب می‌دهد.

محمدجواد اکبری دبیر هیئت جودوی شهرستان کوهبنان نیز در این نشست گفت: با توجه به قدمت بالای رشته جودو و کسب رتبه‌های برتر استانی، کشوری و آسیایی توسط ورزشکاران این رشته جای بحث وجود دارد که چرا رشته جودو در طرح توسعه ورزش قرار نگرفته‌است.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان درخواست کرد از وجود اساتید مجرب رشته‌های ورزشی کوهبنان در پایگاه‌های استعدادسنجی استفاده شود و امکانات و تجهیزات در اختیار برخی از هیئت‌های ورزشی که فعالیت بیشتری دارند، قرار گیرد.

انتهای پیام/80012/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول