اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بانک مهر اقتصاد صورت گرفت

برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی در محل مصلای نماز جمعه یاسوج

به همت بانک مهر اقتصاد، نمایشگاه بانکداری اسلامی در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج برپا شد.

برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی در محل مصلای نماز جمعه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و همزمان با برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه بانکداری اسلامی در حاشیه برگزاری این آیین معنوی برپا شد.

نمازگزاران یاسوجی از همه قشرها به همراه برخی مسئولان شرکت‌کننده در نماز جمعه از این نمایشگاه بازدید کردند و با راهنمایی مسئولان بانک مهر اقتصاد با برخی از ویژگی‌های بانکداری اسلامی آشنا شدند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کرامت پرهیزکار مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پایه و اساس اقتصاد اسلامی و بستر تحقق اقتصاد مقاومتی بانکداری اسلامی است.

این مسئول افزود: یکی از کارهای ما در بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بانکی پیشرو در بانکداری اسلامی مطالعه و یادگیری قانون عملیات بانکی بدون ربا بوده که در حال فرهنگ‌سازی آن در استان هستیم.

پرهیزکار در ادامه گفت: همکاری و همراهی با شعب بانک در پیاده‌سازی صحیح عقود اسلامی از دیگر برنامه‌های ما در این خصوص است.

وی در ادامه گفت: ایجاد روحیه مطالبه‌گری و ترویج مبانی کارکردی عقود اسلامی در بین خانواده‌ها و آحاد مردم از دیگر برنامه‌های ما در این بانک برای ترویج بانکداری اسلامی است.

این مسئول در ادامه به اهداف ایجاد بانک مهر اقتصاد در کشور اشاره کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد برای خدمت به جامعه بسیجیان افتتاح شد.

پرهیزکار بیان کرد: امروز این بانک بیش از 800 شعبه در کشور دارد و به عامه مردم در زمینه‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر و از دو سال پیش تاکنون بانک مهر اقتصاد استان توانسته رتبه اول استان را در میان همه بانک‌ها از نظر منابع به خود اختصاص دهد.

وی گفت: جایگاه بانک مهر اقتصاد در کشور پنجم است که بر اساس چشم‌انداز باید در سال 95 به این رتبه دست می‌یافتیم که این موضوع در عمل در سال 92 اتفاق افتاد و نشان‌دهنده جهش بزرگ بانک در سطح کشور و در استان بوده است.

انتهای پیام/2571/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول