اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت می‌گیرد

آخرین اجرای نمایش فصل شیدایی در کرمانشاه

نمایش چندرسانه‌ای فصل شیدایی پس از استقبال گسترده مردم امشب به‌کار خود در کرمانشاه پایان می‌دهد.

آخرین اجرای نمایش فصل شیدایی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایش رزمی فرهنگی فصل شیدایی پس از اجرا در چند شهر کشور در کرمانشاه به اجرا درآمد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

هبوط حضرت آدم(ع)، نجات حضرت نوح(ع)، بعثت پیامبر اکرم(ص)، احراق باب حضرت زهرا(س)، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع)، عزیمت امام رضا(ع) به خراسان و بیان حدیث سلسله‌الذهب، ‌پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ظهور حضرت حجت(عج) از جمله بخش‌های این نمایش است.

به تصویر کشیدن صحنه‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس براساس شخصیت‌ شهید جعفری از مبارزان انقلاب و حضور رزمندگان اسلام در عملیات نصر هفت نیز بومی‌سازی شده است.

آواها و گویش محلی مردم کرمانشاه در دو بخش مذکور نیز به‌کار رفته و در هر شب اجرای این نمایش چند هزار نفر بیشتر از ظرفیت در نظر گرفته شده از این نمایش دیدن کرده‌اند.

غرفه‌های فرهنگی و سبک زندگی، ایستگاه‌های صلواتی و مواکبی شبیه موکب‌های عزاداری اربعین، شور و حال دیگری به محل اجرای نمایش «فصل شیدایی»‌ داده است.

50 سفر زیارتی به عتبات‌عالیات به افراد شرکت‌کننده در مسابقه دل‌نوشته نمایش اهدا می‌شود.

اجرای این نمایش میدانی و چندرسانه‌ای از 30 مرداد ماه سال‌جاری در اردوگاه توحید شهر کرمانشاه آغاز شده و امشب به‌کار خود پایان می‌دهد.

سازمان هنری-رسانه‌ای اوج، سرمایه‌گذار اجرای نمایش «فصل شیدایی» در کرمانشاه و مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) مجری آن بوده است.

این برنامه بزرگ هنری با همکاری سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، قرارگاه فرهنگی کربلا، شهرداری کرمانشاه و اداره برق این شهر برگزار شده است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول