اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، بهارستان:

235 شرکت تعاونی در شهرستان بهارستان مشغول به کار است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان گفت: حوزه اقتصادی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما می‌توانیم با همت و تلاش خود می‌توانیم مشکلات اقتصادی خود را حل نماییم.

235 شرکت تعاونی در شهرستان بهارستان مشغول به کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، به مناسبت هفته تعاون محسن داوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلستان در مصلای این شهر اظهار کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بهارستان همزمان با جداسازی این شهرستان، تشکیل شده است.

وی درباره وظایف این اداره بیان کرد: حیطه کاری ما در زمینه تنظیم روابط بین صاحب کار و کارگر، ایجاد و پیگیری فرصت‌های شغلی برای جوانان و کار در حیطه مقدس تعاون است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان در ادامه به آیات سوره مومنون و مائده اشاره کرد و افزود: اگر می‌خواهیم مورد لطف خداوند قرار گیریم باید مانند برادر در کنار یکدیگر باشیم و در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و ... حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و برای رسیدن به رشد و تعالی به یکدیگر کمک کنیم تا کارهایمان برکت پیدا کند.

داوری خاطرنشان کرد: بحث اشتغال از بخش‌هایی است که به حوزه ما مربوط می‌شود و متأسفانه یکی از مشکلات کشور در این زمینه است و ما می‌توانیم با سرمایه اندک خود مردم کارهای بزرگی انجام دهیم و در محله و شهر خود کارآفرین باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: بر اساس مبنای قوانین اسلامی و با توجه به اصل 44 قانون اساسی، تعاونی‌ها یکی از رکن‌های اساسی کشور هستند و مسئولیت‌های زیادی در بحث اقتصاد جوامع اسلامی دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهارستان در ادامه به بیان شرایط تعاون در شهرستان بهارستان پرداخت و تصریح کرد: در بهارستان تعداد زیادی شرکت تعاونی ثبت شده است و کسانی که مشتاق هستند در این حوزه کار کنند می‌توانند با حضور در اداره تعاون از راهنمایی‌های همکاران بنده بهره‌مند شوند و شرکت خود را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهارستان در مجموع 235 شرکت تعاونی مشغول به کار هستند، تشریح کرد: در زمینه کارهای تولیدی 44 شرکت تعاونی، کارهای خدماتی 74 شرکت تعاونی، حمل و نقل شش شرکت تعاونی، مسکن 17 شرکت تعاونی، مصرف 36 شرکت تعاونی، توزیع کالا چهار شرکت تعاونی، صنایع چهار شرکت تعاونی، فرش چهار شرکت تعاونی، اصناف هشت شرکت تعاونی و سایر فعالیت‌ها 38 شرکت تعاونی فعال هستند.

وی در پایان گفت: حوزه اقتصادی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما با همت و تلاش خود می‌توانیم مشکلات اقتصادی خود را حل کنیم.

انتهای پیام/67025/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول