اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

رزمایش اقتدار ثارالله قدرت گردان‌های امام علی (ع) استان تهران بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با اشاره به صلابت رزمایش اقتدار ثارالله گفت: رزمایش اقتدار ثارالله قدرت گردان‌های امام علی (ع) استان تهران بود.

رزمایش اقتدار ثارالله قدرت گردان‌های امام علی (ع) استان تهران بود

حسن عاطف‌ضمیر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: رزمایش اقتدار ثارالله رزمایش بسیار خوبی بوده است. این رزمایش بنا بر تدبیر و ابلاغ فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از یگان‌های منتخب امام علی (ع) در سطح شهر تهران و استان تهران برگزار شد.

وی رزمایش اقتدار ثارالله را نمایش صلابت و اقتدار گردان‌های امام علی (ع) دانست و گفت: شهرستان پیشوا نیز در این رزمایش یکی از گردان‌های امام علی (ع) خودش را به‌همراه تجهیزات و دستگاه‌های خودرویی و موتور سیکلت به صحنه آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا افزود: رزمایش اقتدار ثارالله نمایش پر قدرتی بود و یگان‌های حاضر در میدان نمایش پر قدرتی را از خود نشان دادند.

وی بیان کرد: شهرستان پیشوا نیز تمام توان خود را به کار بست تا در امنیت پایدار توام با همدلی و هم‌زبانی که شعار محوری این رزمایش بود، نقش کوچکی داشته باشد.

عاطف‌ضمیر تصریح کرد: دریادلان بسیجی استان تهران در رزمایش اقتدار ثارالله در عمل و رفتارشان ثابت کردند که جلوی نفوذ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه زمینه‌ها که بخشی از آن زمینه‌های دفاعی است، می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان رزمایش اقتدار ثارالله را تجدیدمیثاق بسیجیان سلحشور با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و ولی امر مسلمین جهان دانست و تصریح کرد: دریادلان بسیجی استان تهران از جمله بسیجیان شهرستان پیشوا که در این رزمایش حضور داشتند با حضور پر شور و با صلابت خود با فرمانده معظم کل قوا تجدید میثاق کردند و اعلام کردند شعار محوری ما لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین (ع) است.

انتهای پیام/2462/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول