اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن نمایش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کیفیت بالا مهم‌ترین دلیل معرفی 3 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره تئاتر فجر

رئیس انجمن نمایش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت بالا عامل معرفی 3 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره تئاتر فجر بود.

کیفیت بالا مهم‌ترین دلیل معرفی 3 اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز اردشیر کیانی در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رؤسای ارشاد شهرستان‌ها، مسئولان و گروه‌های راه یافته به جشنواره که در سالن هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: 24 اثر نمایشی از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره متقاضی شده که از میان آنها 9 اثر انتخاب و به جشنواره استانی راه یافتند.

رئیس انجمن نمایش کهگیلویه و بویراحمد در این اختتامیه با رضایت از آثار راه یافته به جشنواره، اذعان کرد: کیفیت آثار راه یافته به جشنواره استانی تئاتر بالا، رضایتمند و شایسته تقدیر و تجلیل است.

وی اظهار داشت: آثار راه یافته به جشنواره در سطح بالا بوده و هیئت داوران به دلیل کیفیت بالای کارها علی‌رغم این که در همه استان‌ها تنها دو اثر جهت شرکت در جشنواره فجر انتخاب می‌شوند، (سه اثر) را انتخاب و معرفی کردند.

رئیس انجمن نمایش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت داوری این جشنواره آقایان وحید لک، آرش دادگر و جواد صداقت از اساتید دانشگاه تهران و کشور بودند.

وی در ادامه از پیگیری و اجرای دو برنامه کاری (آموزش و اجرای عموم) در استان خبر داد و گفت: با جدیت این کار را دنبال و جهت خدمت به هنرمندان و پیشرفت هنر نمایش استان این برنامه‌ها را پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

کیانی با قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ در زمینه برگزاری اختتامیه جشنواره اذعان کرد: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم اینکه هنوز اعتباری برای این جشنواره در نظر گرفته نشده، هزینه برگزاری اختتامیه را تقبل کرد.

انتهای پیام/82005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول