اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی وزیر کشور:

تک رقمی شدن نرخ تورم و بیکاری سخت اما شدنی است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت:دولت تلاش می‌کند شاخص‌های اقتصادی اصلاح شود و در زمینه بین‌المللی نیز با تعامل با کشورهای مختلف به دنبال اصلاح روابط با جهان غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

تک رقمی شدن نرخ تورم و بیکاری سخت اما شدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسین مقیمی امشب در شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایطی دولت را تحویل گرفت که تورم نرخ 43 درصدی، بیکاری نرخ 13 درصدی و رشد اقتصادی منفی بود، اظهار کرد: این سه شاخص نشان می‌دهد کشور در اوضاع اقتصادی ویژه بود.

وی تصریح کرد: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، قیمت نفت به شدت کاهش یافت و از درآمدهای نفتی گذشته خبری بود و تحریم‌ها نیز ادامه داشت.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در این شرایط دولت روی کار آمده است، وزرا معرفی شده‌اند و استانداران و مدیران کل انتخاب شدند و کار دولت آغاز شده است.

‌مقیمی ادامه داد: دولت تلاش می‌کند شاخص‌های اقتصادی اصلاح شود و در زمینه بین‌المللی نیز با تعامل با کشورهای مختلف به دنبال اصلاح روابط با جهان غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی امنیت را شاخص توسعه کشور خواند و تصریح کرد: امنیت در کشور هم‌اکنون با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و مردم حکم‌فرماست و زمینه برای فعالیت بیشتر شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور از پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت خبر داد و افزود: معتقدیم این سیاست‌ها کشور را در مقابل تحریم‌ها ضربه‌ناپذیر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به رفع کمبودهاست، تاکید کرد: پشتوانه اصلی دولت در اجرا مدیران استانی هستند و توفیقات به دست آمده نیز به خاطر تلاش مدیران استانی است.

‌معاون سیاسی وزیر کشور از سیاست‌های اقتصادی دولت قبل انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی آنان به مردم شد.

مقیمی سیاست تک رقمی شدن تورم و بیکاری و رسیدن رشد اقتصادی به هشت درصد را شدنی اما سخت خواند و افزود: توسعه شرق کشور نیز باید در برنامه دولت باشد.

وی به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و خواستار رعایت اصل بی‌طرفی مجریان و عوامل نظارتی شد و تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدا خلاف قانون است.

این جلسه مصوبه نداشت و گزارش شاخصی توسط مدیران جز گزارش مسئول بسیج سازندگی استان ارائه نشد.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول