اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم وحدت الوند همدان:

بازیکنان الوند همدان برای کسب امتیاز از رشت هم‌قسم شدند

سرپرست تیم وحدت الوند همدان گفت: بازیکنان الوند همدان برای کسب امتیاز از رشت و مسابقه مقابل تیم قدرتمند سپیدرود هم‌قسم شدند.

بازیکنان الوند همدان برای کسب امتیاز از رشت هم‌قسم شدند

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: باقی ماندن تیم فوتبال وحدت الوند در خانه اصلی‌اش و همدان، مایه خوشحالی و خرسندی همه علاقه‌مندان به این رشته است.

وی افزود: در فرصت کوتاهی که در اختیار کادر فنی و مسئولان باشگاه بود به لطف خدا توانستیم تیمی را جمع و جور کنیم که امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته برای فوتبال همدان باشیم.

سرپرست تیم وحدت الوند همدان با بیان اینکه قول مساعد مسئولان استان مبنی بر پرداخت 200 میلیون به تیم الوند دلگرمی خوبی برای دست‌اندرکاران باشگاه شده، خاطرنشان کرد: تا شروع مسابقات کمکی که قول داده شده به حساب باشگاه نیامده که امیدواریم این موضوع توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری تا در اولین فرصت با پرداخت به موقع حقوق بازیکنان از حواشی دور شویم.

وی ادامه داد: در هفته نخست باید سفری به شهر رشت داشته باشیم و برابر تیم مدعی سپیدرود به میدان برویم.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه بامداد سه‌شنبه تیم با اتوبوس و زمینی به رشت سفر خواهد کرد، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده یک جلسه تمرینی در زمین اصلی برگزاری مسابقه برگزار کرده و سپس در هتل صبوری رشت مستقر می‌شویم.

وی یادآور شد: متأسفانه در هفته نخست میلاد سلیمانی، امین رحیمی و اشکان دریس‌زاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند و در حال پیگیری درمان خود هستند.

سرپرست تیم وحدت الوند همدان گفت: بازیکنان الوند همدان برای کسب امتیاز از رشت و مسابقه مقابل تیم قدرتمند سپیدرود هم‌قسم شدند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و شهرداری بوشهر هم‌گروه شده است.

در چارچوب هفته نخست این رقابت‌ها روز چهارشنبه 15 مهر از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت دو تیم سپیدرود و الوند همدان با قضاوت ابوالفضل دوستی (داور وسط)، حسین سلیمانی و علی رعیت (کمک‎‌داور) و عبدالحسین باستان (داور چهارم) به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول