اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

بخشی از اعتماد عمومی به‌نظام از عملکرد نیروی انتظامی حاصل می‌شود

فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: بخشی از اعتماد عمومی به‌نظام، از زبان، رفتار و عملکرد نیروی انتظامی حاصل می‌شود.

بخشی از اعتماد عمومی به‌نظام از عملکرد نیروی انتظامی حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان‌پور با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از تلاش، مجاهدت و فداکاری نیروهای خدوم انتظامی اظهار کرد: کارکنان خدوم نیروی انتظامی با جان‌فشانی و وقف وجود خویش، شکوه و اقتدار نظام اسلامی را با ایجاد نظم، امنیت و آرامش در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گذر از پیچ تاریخی بیان کرد: متأسفانه برخی نسبت به این سخنان بی‌توجه هستند و توان کافی برای شناخت ابعاد این مسئله را ندارند، همه برنامه‌های کشور بر اساس مصلحت و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و منبعث از فرمایشات رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد و انجام توافقات با 5+1 نیز با اصرار و پافشاری بر منافع ملی و توجه به آرمان‌های انقلاب و نظام صورت گرفته است.

فرماندار بهارستان با ماده 3 قانون ادغام نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: مسئولیت خطیر نیروی انتظامی، استقرار نظم، امنیت و تأمین آرامش عمومی، پاسداری و نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی قیام برای اجرای احکام الهی، صیانت از حرمت و کرامت انسان و برپا داشتن عدالت اجتماعی را از دیگر وظایف مهم نهاد مقدس نیروی انتظامی خواند.

سلیمان‌پور ادامه داد: امروز نیروی انتظامی باید شرایطی را نگاهبانی و مدیریت کند که در صورت غفلت در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی می‌تواند به بحران اجتماعی و در صورت تداوم به بحران امنیتی منجر شود.

فرماندار بهارستان عنصر اصلی قدرت نیروی انتظامی را ایمان، باور به خدمت به مردم، عشق به میهن اسلامی و دوستی و مودت با مردم دانست و خاطر‌نشان کرد: امروز مردم در کنار پلیس هستند و تأمین امنیت و برقراری آرامش با همکاری شهروندان با نیروی انتظامی باعث شده تا بسیاری از موانع برداشته شود و رضایت نسبی متناسب با نیازها در جامعه فراهم شود.

وی در پایان پلیس را پیشانی نظام دانست و متذکر شد: نیروی خدوم انتظامی با اندیشه و دل‌های مهربان خود مایه آرامش، اطمینان و مأمن و پناهِ دل‌های خائف و هراسان و موجب ترس و هراس برای دشمنان و خاطیان نظم و امنیت است.

انتهای پیام/3154/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول