اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان:

دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده‌های قوی در کشور است

رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده‌های بسیار قوی در سطح کشورمان است.

دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده‌های قوی در کشور است

خلیل جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر رشته‌های فنی پرطرفدارترین رشته در دانشگاه زنجان محسوب می‌شود، اظهار کرد: دانشکده‌های مهندسی این دانشگاه جزو دانشکده‌های بسیار قوی در سطح کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان دارای چهار دانشکده است، تصریح کرد: بعد از دانشکده مهندسی، دانشکده علوم، دانشکده کشاورزی و دانشکده علوم انسانی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رئیس دانشگاه زنجان بر توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با بخش خصوصی تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعامل این دانشگاه با بخش خصوصی آغاز شده و دفتر ارتباط با بخش صنعت دانشگاه بیش از پیش فعال شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان هم‌اکنون قراردادهای مختلفی با بخش خصوصی منعقد کرده است، افزود: در این راستا مبالغ مختلفی به دانشگاه تزریق شده و تحقیقات و پژوهش‌های مختلفی در حال انجام است که نتایج تحقیقات نیز به بخش خصوصی گزارش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه زنجان در حد قابل قبول نیست، بیان داشت: این موضوع از عوامل مختلفی ناشی شده و سبب می‌شود که دانشگاه و صنعت هر کدام برای خود راه جداگانه‌ای را در پیش گیرند.

وی تصریح کرد: ارتباط مابین دانشگاه زنجان، صنعت و بخش خصوصی راضی کننده نبوده و در حد مطلوب نیست و درصدد هستیم این ارتباط و تعامل دو جانبه بین بخش خصوصی و دانشگاه زنجان برقرار شود.

انتهای پیام/73010/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول