اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

منافع ملت ما با برقراری ارتباط ایران و آمریکا تأمین نمی‌شود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: منافع ملت ما با برقراری ارتباط ایران و آمریکا تأمین نمی‌شود.

منافع ملت ما با برقراری ارتباط ایران و آمریکا تأمین نمی‌شود

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم تا از سلطه کشوهای بیگانه خارج شویم و به استقلال دست یابیم.

وی بیان کرد: مسئولان دولت باید پاسدار استقلال و اقتداری باشند که با خون هزاران شهید به دست آمده است و مانع از پایمال شدن آن از سوی دشمن شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ارتباط جمهوری اسلامی ایران با آمریکا بیان کرد: در زمان کنونی برخی از مسئولان کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا، پی در پی به دنبال مقابله و تهاجم فرهنگی علیه کشور ما هستند؛ از این ارتباط، نتایجی که در راستای منافع ملی ما باشد محقق نخواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولان دولت آمریکا همواره مقابل اهداف دولت و ملت ایران ایستادگی کرده و برای به چالش کشیدن منافع جامعه اسلامی در عرصه‌های گوناگون از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نکردند.

وی افزود: آمریکا در برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران همیشه مسائل و اقداماتی را مورد توجه قرار داده که با نیاز و راهبردهای ملت ما در تضاد بوده و برای چپاول کشورهای در حال توسعه و جهان سوم تلاش خود را کرده است؛ برای این، زمانی ارتباط این دو کشور، مناسب و مطلوب می‌شود که آمریکا از خیانت‌ها و دزدی‌های که خود دست بردارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نقش آمریکا در مورد کاهش قیمت نفت درسال‌های اخیر را برجسته دانست و تصریح کرد: قدرت‌های نفتی منطقه، هرگز بدون اجاره آمریکا زمینه کاهش قیمت این ماده ارزشمند اقتصادی را فراهم نمی‌کنند.

اسلامی ادامه داد: بنده تنها به گذشته اکتفا نمی‌کنم بلکه در زمان حال نیز آمریکا موانع بی‌شماری را در مسیر تحقق اهداف استقلال‌طلبانه ملت‌هایی که به دنبال پیشرفت اقتصادی هستند قرار داده که جمهوری اسلامی ایران یکی از آن‌ها است.

وی ابراز کرد: ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم تا از سلطه کشوهای بیگانه خارج شویم و به استقلال دست یابیم، دولت‌ها حاکم بر امور کشور باید توجه کنند تا استقلالی را که با خون هزاران شهید به دست آمد، پایمال نشود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ارتباط سایر کشورها با آمریکا و منافعی که تاکنون از این طریق کسب کردند، گفت: ملت‌ها هرگز از ارتباط با آمریکا سودی نخواهند برد بلکه این تنها مسئولان دولتی هستند که نفع می‌برند و چنین دولت‌هایی در حقیقت مزدوران آمریکا می‌باشند.

انتهای پیام/2667/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول