اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهرستان:

نیروی انتظامی ‌مهرستان پلیس افتخاری جذب می‌کند‌/کشف 3 تن مواد مخدر فقط در دو ماه

فرمانده انتظامی مهرستان گفت: فرماندهی انتظامی این شهرستان نیاز به پلیس افتخاری دارد‌ و متقاضیان می‌توانند به ستاد نیروی انتظامی این شهرستان مراجعه کنند.

نیروی انتظامی ‌مهرستان پلیس افتخاری جذب می‌کند‌/کشف 3 تن مواد مخدر فقط در دو ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، علیرضا یوسفی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از سازمان‌هایی است که خدمتگزار مردم بوده و این خدمات به‌ صورتی است که همه مردم در هر قشری به آن نیازمند هستند.

*رسانه چگونه می‌تواند امنیت را افزایش دهد

وی افزود: ‌قدرت رسانه‌ها در تمامی حوزه‌ها برای همه ثابت شده ‌و به عنوان مثال یک تیتر خوب می‌تواند حاوی بار مثبت امنیتی باشد و در مقابل یک تیتر بد نیز با پیام منفی خود می‌تواند فرهنگی غلط را رواج دهد و در جهت کاهش امنیت پیش رود.

* کشف 3 تن مواد مخدر فقط در دو ماه

فرمانده انتظامی مهرستان تصریح کرد: دستگیری سارق مسلح با 19 فقره سرقت، دستگیری سارقان کابل برق و تلفن و کشف 700 متر از کابل‌ها، دستگیری فروشندگان موادمخدر محله کهن‌شهر، کشف 3 تن و 100 کیلو مواد مخدر و دستگیری 1200 نفر اتباع بیگانه از جمله عملکرد نیروی انتظامی مهرستان در دو ماه اخیر بوده است.

یوسفی گفت: ورود اتباع بیگانه در این استان باعث معضلات خاصی شده و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند، انواع بیماری‌هایی که وارد کشور ما می‌شوند ورود اتباع بیگانه است.

*فرماندهی انتظامی مهرستان نیاز به پلیس افتخاری دارد‌

یوسفی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی این شهرستان نیاز به پلیس افتخاری دارد‌ و متقاضیان می‌توانند به ستاد نیروی انتظامی این شهرستان مراجعه کنند، گفت: امید است در این زمینه شهروندان تعامل و همکاری داشته باشند تا در برقراری امنیت موفق باشیم.

وی همچنین در خصوص نبود پلیس +10 و آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در شهرستان مهرستان بیان داشت: پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده و در حال جانمایی مکان آن هستیم.

* آموزش معضلات اجتماعی ‌در بین دانش‌آموزان

این مسئول ادامه داد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی شرکت در مراسمات و آموزش معضلات اجتماعی به خصوص در بین دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: ‌مهرستان یکی از با امنیت‌ترین شهرستان‌ها نسبت به دیگر شهرهای همجوار است و این نشان از همدلی و اتحاد مردم این شهرستان دارد.

* تقدیر و تشکر از مسئولان ادارات و مردم منطقه

فرمانده انتظامی مهرستان در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان ادارات و مردم منطقه در خصوص همکاری و تعامل با نیروی انتظامی نظم و انضباط را یک اصل جدایی‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه مهم پلیس نظم بخشیدن به جامعه با همکاری و مشارکت بیشتر مردم است.

انتهای پیام/3139/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول