اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برنامه آبروی محله افتخار کوچه‌ها

یادواره شهید بسیجی محمدرضا بابک در زیرکوه برگزار شد+تصاویر

در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این نیرو، یادواره شهید محمدرضا بابک با عنوان آبروی محله، افتخار کوچه‌ها در زیرکوه برگزار شد.

یادواره شهید بسیجی محمدرضا بابک در زیرکوه برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و حضور پرشور مردم شهر حاجی‌آباد امشب برنامه آبروی محله، افتخار کوچه‌ها با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی شهرستان زیرکوه برگزار شد.

فرمانده ناحیه انتظامی زیرکوه در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: افتخار داریم در محفلی که مزین به نام شهیدی والامقام است حضور پیدا کردیم و این توفیقی است که نصیب هر کس نمی‌شود و باید قدردان این توفیق الهی باشیم.

جواد بخشی با بیان اینکه این افتخار نصیب من و همکارانم در نیروی انتظامی است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم،خاطرنشان کرد: امروز در باغ شهادت در نیروی انتظامی باز است و هر روز بهترین نیروهای ما در دفاع از امنیت، حیثیت، ناموس و شرف این مملکت به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند.

وی تاکید کرد: راه و روش زندگانی شهدا یکی از الگوهایی است که مردم باید در زندگی خود از آن پیروی کنند و به منظور ادای دین خود به شهدا ادامه‌دهنده این راه باشند.

در این برنامه که در جلوی منزل پدر شهید محمد رضا بابک برگزار شد، یاد و خاطر این شهید گرامی داشته شد و از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

قرائت دلنوشته توسط دختر شهید، اجرای سرود و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این یادواره بود.

نیروی انتظامی شهرستان زیرکوه در راه حفظ امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ و اشرار مسلح پنج شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده که شهید محمد رضا بابک یکی از این شهداست که در اول خردادماه 1383 در مبارزه با اشرار مسلح افغانی در شهرستان زیرکوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/69031/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول