اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران:

فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی کشور باید هم‌افزا باشند

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران گفت: فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در کشور همواره باید هم‌افزا باشند.

فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی کشور باید هم‌افزا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی بانک ظهر امروز در همایش حزب اعتدال و توسعه آذربایجان‌غربی که در سالن وحدت مجتمع فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از استان‌های تاثیرگذار در کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران ادامه داد: این استان از اقوام و ادیان مختلف تشکیل شده و همواره با وحدت و همدلی در کنار هم در ایجاد شرایط بهتر برای کشور و سرزمین تاثیرگذار بودند.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی به لحاظ امکانات مادی دارای منابع سرشار و همچنین دارای نیروی انسانی فرهیخته و تاثیرگذار در کشور است و این استان در حوزه‌های مختلف دارای شاخص‌های بسیار ارزشمند بوده و همواره در همه صحنه‌ها حضور دارد.

بانک تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه در این استان نسبت به سایر استان‌ها از سابقه بیشتری برخوردار بوده و امید است بیش از پیش با همت، تدبیر، تقسیم کار، آموزش‌های لازم و با عضوگیری در فعالیت‌ها این موضوع را بهتر از گذشته پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در کشور همواره باید هم‌افزا باشند، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مشترک و متعالی نظام می‌توان از طریق شیوه و راه‌های مختلف اقدام کرد و در این راستا تفرقه و عدم انسجام به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

بانک ابراز داشت: با شرایط عمومی مناسبی که ایجاد شده آینده کشور را بهتر از گذشته پیش‌بینی می‌کند و رقم می‌زند و با وجود نخبگان و ظرفیت‌های موجود در کشور و با هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری آینده کشور بهتر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه حکومت ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و فعال‌سازی و ظرفیت‌سازی برای افرادی است که از پتانسیل لازم برخوردار است و دولت باید شرایطی فراهم کند تا امکانات به ثمر برسد.

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران یادآور شد: دولت تدبیر و امید در بستر سیاسی و حوزه سیاست خارجی اقدامات بسیار مهمی ایجاد کرده که قابل تقدیر است.

بانک با بیان اینکه در فضای سیاسی اگر محدودیت در روابط ایجاد شود منجر به انزوای سیاسی و نهایتا موجب عدم توسعه فعالیت‌های گسترده سیاسی می‌شود، ادامه داد: وقتی نتوان از امکانات و بازارهای خارجی به نفع تولیدات و دانش خود بهره برد بسیاری از اندیشه‌ها و امکانات را از دست داده و موجب بیش از پیش فرار مغزها می‌شود.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه همراه دولت است، متذکر شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات هر حزب و فعالیت اجتماعی ظرفیت‌سازی است و باید به این نتیجه برسیم استفاده از ظرفیت‌های موجود باید انجام شود ولی هنر آن است که ظرفیت‌سازی جدید نیز صورت گیرد.

بانک گفت: در جریان سیاسی و تشکل حزبی باید خواسته مردم مدنظر قرار گیرد و در انتخابات پیش رو باید افرادی حضور داشته‌باشند که در راستای رفع مشکلات مردم برنامه دارند و بتوانند مشکلات را حل کنند.

رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه ایران تصریح کرد: توانمندسازی و آموزش در همه امور به ویژه در حزب‌ها باید مدنظر قرار گیرد و آموزش و توانمندسازی افرادی که در حزب‌ها فعالیت دارند از ضروریات است.

به گزارش خبرگزاری فارس در این همایش دبیر حزب و اعتدال آذربایجان‌غربی، قربان احمدی اعلام فعالیت‌های رسمی حزب، افتتاح دفتر استانی حزب، تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی حزب و... را از اهداف برگزاری همایش بزرگ حزب اعتدال و توسعه آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/الف40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول