اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی‌:

دانشگاه محقق اردبیلی درصدد تعامل با دانشگاه‌ها و مؤسسات جهان اسلام است

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی‌ گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در تلاش است تا همکاری‌های خوبی را با دانشگاه‌ها، مؤسسات علمی و تحقیقاتی جهان اسلام و کشورهای اروپایی برقرار کند.

دانشگاه محقق اردبیلی درصدد تعامل با دانشگاه‌ها و مؤسسات جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا عبدی عصر امروز در جریان تبادل همکاری‌های دانشگاه محقق اردبیلی با مؤسسه گرینویل اظهار کرد: این مؤسسه برای ترویج فعالیت‌های حمایت از محیط زیست سالم ایجاد شده و تحت نظر اتاق اروپا فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای آرمان فوق تصریح کرد: حمایت از کشاورزی ارگانیک، کمک به فرهنگ‌سازی در مورد سبک زندگی متناسب با حفظ محیط زیست در میان جوانان، یادآوری سبک‌های ایجاد و نگهداری فضای سبز، استفاده صحیح از آب، مدیریت صحیح زباله‌های قابل بازیافت، کمک به افزایش حساسیت عمومی نسبت به اهمیت سبز نگه داشتن کره زمین و... از جمله این فعالیت‌ها هستند.

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی‌ عنوان کرد: این مؤسسه با ارسال بسته‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی رایگان به اعضای خود، پیگیری اقدامات انجام شده و همچنین ارائه مشاوره تخصصی در حوزه‌های مورد درخواست نسبت به تحقق اهداف خود اهتمام می‌کند.

عبدی افزود: اسماعیل چمنی رئیس دانشکده علوم کشاورزی به عنوان نماینده موسسه گرینویل (اراده سبز) در دانشگاه معرفی شده است.

انتهای پیام/62007/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول