اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی‌‌ـ‌سیاسی انتظامی تالش:

ملت ایران تسلیم آمریکا نمی‌شود

مسئول عقیدتی‌‌ ـ‌ سیاسی انتظامی تالش گفت: ملت ایران هرگز در طول انقلاب اسلامی تسلیم آمریکا نشده‌است.

ملت ایران تسلیم آمریکا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت‌الاسلام جعفر صبرکار امشب در یادواره شهدای انتظامی این شهرستان جانفشانی شهدای نیروی انتظامی را موجب برقراری آرامش پایدار در مرزها و ترغیب دیگر رزمندگان جان بر کف این نیرو دانست و اظهار کرد: همرزمان شهدای نیروی انتظامی با ادامه راه شهدا به سربلندی نظام اسلامی می‌اندیشند.

وی افزود: شهدای والامقام نیروی انتظامی در راستای صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از امنیت کشور با اهدای جان خود ثابت کردند که در این راه از چیزی دریغ نمی‌ورزند.

مسئول عقیدتی‌‌ ـ‌ سیاسی انتظامی تالش شهدا را دارای دید خدایی و معتقد به آرمان‌های والا و پیرو فرامین رهبری دانست و تصریح کرد: دلاورمردان نیروی انتظامی در حفظ و صیانت از کیان نظام ایثار و مجاهدت می‌کنند.

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا را امری مهم عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای تحقق آموزه‌های دینی و منویات مقام معظم رهبری است.

صبرکار انقلاب اسلامی ایران را برای احیای دین خدا با رهبری امام خمینی (ره) ذکر کرد و افزود: مردم نیز برای خدا فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند و انقلاب پابرجاست.

وی درباره مذاکره ایران با آمریکا خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب که در کشور ما صنعت، تکنولوژی، معنویت و ... نبود مردم هرگز تسلیم آمریکا نشدند و اکنون نیز تسلیم آن نمی‌شوند.

این مسئول پیشرفت ایران اسلامی در منطقه را چشمگیر خواند و یادآور شد: امروز ایران اسلامی کشور قدرتمند منطقه است و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، تکنولوژی، علم و... جزو کشورهای برتر دنیاست.

انتهای پیام/2300/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول