اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبر داد

مشارکت 1300 هیئت مذهبی در برنامه‌های محرم و صفر استان بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از مشارکت 1300 هیئت مذهبی در برنامه‌های محرم و صفر استان بوشهر خبر داد.

مشارکت 1300 هیئت مذهبی در برنامه‌های محرم و صفر استان بوشهر

نوشاد نوشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در شهرها و روستاهای مختلف استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

وی افزود: امسال تاکید زیادی بر روی کیفیت بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی دینی داریم و با همکاری هیئت‌های مذهبی در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از برگزاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه با حضور مسئولان ارشد استان در تاریخ 19 مهر 94 برگزار خواهد شد و در ارتباط با برنامه‌های ماه محرم و صفر برنامه‌ریزی می‌شود.

نوشادی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان به ویژه آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دکتر مصطفی سالاری استاندار نسبت به برگزاری با کیفیت و مطلوب و پرمحتوای برنامه‌های فرهنگی مذهبی تاکید زیادی دارند.

وی از مشارکت 1300 هیئت مذهبی در برنامه‌های محرم و صفر استان بوشهر خبر داد و گفت: این تعداد هیئت مذهبی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر نسبت به اجرای برنامه‌های عزاداری و سوگواری دهه اول محرم و سایر ایام محرم و صفر اقدام می‌کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ عاشوراییان در دشتستان خبر داد و افزود: همایش استانی عاشوراییان با حضور مهمانان سرشناس کشوری و استانی روز سوم محرم امسال در برازجان برگزار خواهد شد.

نوشادی ابراز داشت: حمایت از هیئت‌های مذهبی و گروه‌های فرهنگی و دینی مورد تاکید این شورا قرار دارد و از مسئولان استان نیز انتظار حمایت داریم.

انتهای پیام/2451/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول