اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس ایلام آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است

فرمانده انتظامی ایلام گفت: پلیس ایلام آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است.

پلیس ایلام آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در آیین افتتاح پلیس راه ایلام ـ مهران اظهار داشت: پاسگاه پلیس راه ایلام ـ مهران در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در آستانه ماه محرم و اربعین حسینی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پاسگاه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و توسط سازمان حمل و نقل پایانه‌های استان احداث شده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این پاسگاه که از جمله طرح‌های عمرانی در مسیر تردد زائران عتبات عالیات ایلام ـ مهران در بخش صالح‌آباد احداث شده است.

دولتی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام با آمادگی کامل به استقبال اربعین خواهد رفت.

فرمانده انتظامی ایلام بهره‌برداری از پاسگاه پلیس راه ایلام ـ مهران را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی در این محور دانست و گفت: بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای اولویت اول پلیس برای اربعین است.

× برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام در همایش پیاده‌روی خانوادگی شرکت کردند.

وی ادامه داد: با آغاز هفتمین روز از هفته نیروری انتظامی که با عنوان پلیس، ولایت‌مداری، کرامت انسانی، حاکمیت ارزش‌های اسلامی نام‌گذاری شده بود، با حضور مسئولین انتظامی استان، مرزبانی، یگان ویژه و برخی از مسئولین برون‌سازمانی و آحاد خانواده کارکنان، بازنشستگان و ایثارگران همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان در محل پارک جنگلی چغاسبز و در مکانی بسیار مفرح و جذاب برگزار شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: خانواده کارکنان مسیری 5 کیلومتری را با روحیه‌ای شاد پیاده‌روی و در پایان نیز در اجتماع بزرگ خانواده‌ها شرکت کردند.

دولتی تصریح کرد: در این مراسم پس از تلاوت قرآن برنامه‌ها آغاز و اجرا شد و در انتهای برنامه این همایش پس از قرعه‌کشی به 101 نفر از خانواده کارکنان به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2246/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول