اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه امنیت غذایی سمنان:

زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می‌شود

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان گفت: با ارتقا و کسب مجوزهای لازم در کشتارگاه صنعتی سمنان، زمینه صادرات مرغ از این شهرستان فراهم می‌شود.

زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به مناسبت هفته دامپزشکی، فرماندار و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان به اتفاق رئیس دامپزشکی شهرستان، رئیس اداره جهاد کشاورزی، معاون بانک کشاورزی استان و جمعی از کارشناسان ذی‌ربط، از کشتارگاه طیور سمنان بازدید کردند.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته دامپزشکی و تقدیر از تلاش‌های مجموعه دامپزشکی در راستای تأمین سلامت دام و طیور و گوشت توزیعی مورد تأیید و بهداشتی در شهرستان، بر حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به‌ویژه تکمیل چرخه تولید در حوزه شهرستان در بخش مرغ تأکید کرد.

سیدعباس دانایی گفت: باید با فراهم آوردن زمینه اخذ استانداردهای ویژه در خصوص کشتار و بسته‌بندی محصولات مرغ در شهرستان سمنان، بستر توسعه صادرات مرغ را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نقش کشتارگاه سمنان به‌عنوان قدیمی‌ترین کشتارگاه استان در تکمیل چرخه تولید مرغ، بر تأمین بخشی از نقدینگی و تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش و تجهیز و به‌روزآوری تجهیزات و وسایل صنعتی موردنیاز در این بخش تأکید کرد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان تصریح کرد: رعایت بهداشت در راستای تأمین سلامت مردم همواره از مهم‌ترین موارد مدنظر مدیریت شهرستان بوده که خوشبختانه کشتارگاه سمنان با استقرار یک دامپزشک و کارشناس بهداشت دامپزشکی و حضور ناظر ذبح شرعی در این بخش اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی نظارت مستمر و رعایت استانداردهای بهداشتی را لازمه عرضه مرغ بهداشتی سالم برشمرد و تصریح کرد: در این راستا، با حمایت از بخش خصوصی با ارائه تسهیلات بانکی و استفاده از متخصصان دامپزشکی و بهداشتی اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
رئیس کارگروه امنیت غذایی سمنان: زمینه صادرات مرغ از سمنان فراهم می‌شود رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان گفت: با ارتقا و کسب مجوزهای لازم در کشتارگاه صنعتی سمنان زمینه صادرات مرغ از این شهرستان فراهم می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان ظهر امروز به مناسبت هفته دامپزشکی فرماندار و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان به اتفاق رئیس دامپزشکی شهرستان رئیس اداره جهاد کشاورزی معاون بانک کشاورزی استان و جمعی از کارشناسان ذی‌ربط از کشتارگاه طیور سمنان بازدید کردند. سیدعباس دانایی رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته دامپزشکی و تقدیر از تلاش‌های مجموعه دامپزشکی در راستای تأمین سلامت دام و طیور و گوشت توزیعی مورد تأیید و بهداشتی در شهرستان بر حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به‌ویژه تکمیل چرخه تولید در حوزه شهرستان در بخش مرغ تأکید کرد. وی گفت: باید با فراهم آوردن زمینه اخذ استاندارهای ویژه در خصوص کشتار و بسته‌بندی محصولات مرغ در شهرستان سمنان بستر توسعه صادرات مرغ را فراهم کنیم. رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان با اشاره به نقش کشتارگاه سمنان به‌عنوا
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول