اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

تدبیر لازم در اجرای پروژه‌ها هزینه آن را به حداقل می‌رساند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌ها با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های درست زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا پرت منابع و کاهش هزینه‌ها به انجام برسد.

تدبیر لازم در اجرای پروژه‌ها هزینه آن را به حداقل می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء وابسته به سپاه تلاشش بر این است تا با کمترین هزینه بیشترین سرعت عمل را در اجرای پروژه‌ها با کیفیت و بهره‌وری بالاتر انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید مدیران این استان با تعصب و تعلق خاطر به توسعه همه‌جانبه در مسیر خدمت‌رسانی حاضر باشند، تصریح کرد: ما مردمان شریف، معتقد و ولایتمداری را در این استان از شمال زرخیز گرفته تا جنوب با منابع غنی معدنی و کشاورزی شاهد هستیم و بهتر است از این همه منابع و ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای پروژه‌ها و عقد قراردادها از توان مشاوره‌ای حقوق‌دانان با تجربه و متخصص استفاده کنند و در کنار آن تلاششان بر این باشد تا پروژه را با آینده‌نگری به انجام برسانند.

بابازاده گفت: در کنار غنیمت شمردن فرصت‌ها و توجه به ترتیب کارها بهتر است فرصت‌های اجرای پروژه‌ها و انجام بهتر امور را از دست ندهیم چراکه هر لحظه قصور ما زمینه عقب‌ماندگی این استان را در رقابت با سایر استان‌ها به وجود می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بسیاری از مناطق روستایی و حتی بخش‌های ما نظیر اردی‌موسی در وضعیت مناسبی از لحاظ عمران و آبادانی، اجرای پروژه‌های زیربنایی و امور رفاهی ندارد به طوری که در این باب مسئولان باید با تدبیر بیشتر عمل کنند تا مردم مناطق محروم طعم شیرین خدمت‌رسانی را در نظام اسلامی بچشند.

انتهای پیام/62006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول