اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه هرمزگان خبر داد

الگوبرداری نیروهای مسلح از سردار همدانی برای مبارزه با دشمنان

فرمانده سپاه هرمزگان گفت: نیروهای مسلح به کسی اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشور را نخواهند داد و هم‌پیمان با رهبر کل قوا هر جا این کشور نیاز به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل داشته باشد همچون شهید همدانی بر سر دشمن فرود خواهند آمد.

الگوبرداری نیروهای مسلح از سردار همدانی برای مبارزه با دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، سردار رضا ترابی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت شهادت سردار حاج حسین همدانی افزود: این شهید والامقام از فرماندهان غیرتمند و سلحشور هشت سال دفاع مقدس بود؛ در آن روز که دموکرات‌ها طبل جنگ را می‌زدند، این سردار از همان زمان آغاز جنگ، از میهن دفاع و مایه عزت و سربلندی برای کشورمان شد، که باید گفت خون این شهید باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز شاخص‌های امنیتی شهرستان حاجی‌آباد نشان‌دهنده همدلی بین مسئولان است، افزود: امنیت امروز کشور را در دو فاکتور مهم می‌توان خلاصه کرد، آن هم خون شهدا و بیانات مقام معظم رهبری که هیچ‌گاه این دو فاکتور را نباید فراموش کرد.

این مسئول، نیروهای مسلح را پشتوانه نظام مقدس و حافظ انقلاب دانست و افزود: نیروهای نظامی انتظامی و سپاه و بسیج مردمی به کسی اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشور را نخواهند داد و هم‌پیمان با رهبر کل قوا هر جا این کشور نیاز به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل باشد، همچون شهید همدانی بر سر دشمن فرود خواهند آمد.

ترابی یادآور شد: امروز گزینه نظامی آمریکا برای کشور ما تبدیل به طنز شده است، گزینه‌ای که گاهی روی میز و گاهی زیر میز و هیچ وقت هم نتوانستند آن را عملی کنند، زیرا ما خیلی از رزمایش‌هایی که برایمان فراهم کردند را با سربلندی انجام داده‌ایم و هشت سال جنگ برای ما یک رزمایش جهت آمادگی بود.

این مسئول در پایان مجموعه کارکنان سپاه امام سجاد (ع) را خادمان بسیج در کل استان دانست و گفت: بسیج متعلق به همه است، هر کس که ولایت‌فقیه و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد از نظر ما یک بسیجی است.

انتهای پیام/88002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول