اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه:

برگزاری عزاداری سنتی امام حسین (ع) در اولویت هیئات مذهبی قرار گیرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به آموزه‌های قیام حسینی، خواستار در اولویت قرار گرفتن عزاداری سنتی امام حسین (ع) شد.

برگزاری عزاداری سنتی امام حسین (ع) در اولویت هیئات مذهبی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر شامگاه سه‌شنبه در همایش عاشورائیان سوادکوه با اشاره به معارف مختلف قیام امام حسین (ع)، گفت: دنیای منهای آخرت جنایت‌های فراوانی را فراهم کرده است و قیام امام حسین (ع) در برابر ظالمان و دارای برکات گسترده‌ای است.

وی با بیان اینکه ساخت حسینیه و مسجد، هزینه برای پذیرایی و برگزاری مراسم و نام‌گذاری فرزندان با نام ائمه دارای ارزش فراوانی است، افزود: برنامه‌ها و مراسم‌های ماه محرم بیان‌گر ارادت عمومی به اهل‌بیت (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه عزاداران واقعی امام حسین (ع) دارای صف ویژه برای ورود به بهشت مانند عالمان، عارفان و صالحان هستند، خاطرنشان کرد: علما و فقها و مراجع برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) برنامه‌ریزی ویژه دارند.

ذاکری‌خطیر با تقدیر از حضور هیئات مذهبی، مداحان، شوراهای اسلامی، دهیاران و پایگاه‌های بسیج سوادکوه در همایش عاشورائیان سوادکوه، اظهار کرد: برگزاری عزاداری سنتی امام حسین (ع) و نماز جماعت و قرائت قرآن در ایام عزاداری محرم مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم برگزاری با‌شکوه نماز ظهر عاشورا در مراسم‌های عزاداری اشاره کرد و با اشاره به فعال‌سازی فضای مجازی با مفاهیم مذهبی و عزاداری امام حسین (ع)، گفت: هیئات مذهبی و مداحان، یادگاران قیام امام حسین (ع) هستند و ما را به‌ سوی آموزه‌های انقلاب حسینی راهنمایی کردند و در عزاداری‌ها به جوانان بها داده شود.

انتهای پیام/86015/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول